The Most Important Things In Life Aren't Things | Personal Update

donderdag 1 juni 2017


Mijn blog is mijn grootste uitlaatklep en ook al deel ik het liefst vrolijke updates en leuke artikels, het leven is helaas niet altijd even rooskleurig. De echte kant van het leven kan gewoon keihard zijn, eentje die je liever wilt negeren, maar je niet altijd kan. Zelfs dit typen vraagt al erg veel energie van mij op dit moment, maar toch doet het ook deugd.
Mijn maandelijkse Picture My Life wordt eventjes verschoven, omdat er veel op me is afgekomen en het een enorme klap is geweest. Zelfs de komende weken/maanden gaan nog steeds moeilijk zijn, maar toch wil ik op tijd en stond even aan mezelf denken. En misschien is het gek om dan artikels online te zetten, maar aan de andere kant doet dat mijn gedachten verzetten en mijn blog is nu eenmaal mijn happy place. 
Weet wel dat als ik mijn PML enkel vul met vrolijke foto's en berichtjes dat ik dit niet wil negeren, maar dat ik ook naar de positieve kanten van het leven wil kijken. Voor nu eventjes moet dit eruit, want ook al delen we tegenwoordig enkel de mooie momenten van het leven, er schuilt vaak meer verdriet achter iemand dan we zouden denken. 




Note to self: Everything will be ok




4 opmerkingen

  1. Veel sterkte meid! En weet dat ik er voor je ben!
    Dikke knuffel en veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg veel sterkte! Neem de tijd die nodig is, en kies even voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Everything will be fine! Zeker en vast alleen gewoon even wat gas terugnemen en alles komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh ik zie dit nu pas. Komt goed meid, leuke dingen liggen voor je! ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.