Holy Grails | Juni 2017

maandag 12 juni 2017


Het verbaast me dat ik de laatste tijd zo weinig make-up heb gekocht, want toen ik mijn holy grails van de laatste weken bijeen zocht zat er maar één make-up product tussen. Ik heb dan ook meer als genoeg make-up en koop veel bewuster de laatste tijd. Niet dat ik nieuwe collecties of limited editions makkelijk vind te weerstaan, maar ik moet soms streng zijn voor mezelf! Mijn holy grails van juni zijn dan ook een mooie mix van skincare, make-up en haarproducten. 


De Rock Couture mascara van Catrice krijgt een welverdiende plaats tussen mijn favorieten. Voor mij is hij de budgetversie van Le Volume van Chanel. Misschien de iets mindere versie, maar voor die prijs zou ik eerder deze kopen. Hij geeft mijn wimpers een erg mooi volume zonder te klonteren of dat mijn wimpers aan elkaar kleven. Voor mij de perfecte mascara. Klein minpuntje wel is dat hij soms afgeeft op mijn oogleden. Als ik goed afpoeder heb ik hier wel geen last van.

Ik was er nog niet meteen uit hoe ik deze nieuwe Colab droogshampoo vond. Op de verpakking was ik meteen verliefd, heel zomers en vrolijk met de flamingo's. De geur ruikt tropisch naar kokos waarvan ik bij dit warme weer zeker van hou. 
Het fijne aan deze droogshampoo is dat hij helemaal onzichtbaar is en totaal geen witte waas achterlaat. Ik mis een beetje extra volume, maar hij werkt fijn en dat vind ik dan weer net belangrijker. 

Terug van weggeweest is de Advanced Night Repair Eye van Estée Lauder. Deze nachtverzorging blijft nog steeds een topper. De huid onder mijn ogen wordt er zacht door en fijne lijntjes zijn minder zichtbaar. Deze ooggel kalmeert de huid en gaat veroudering tegen. Geen wondermiddel, maar je merkt wel verschil. 


Ik hou het nog steeds goed vol om mijn haren zo weinig mogeijk te föhnen of stylen. De No Blow Dry crème van Redken maakt het mij hier zeker makkelijker mee. De losse slag in mijn haren ziet er niet meer uit alsof ik recht uit bed kom, maar ziet er op zich gestyled uit. Pluspunt is dat mijn haren luchtig aanvoelen. 

Ondertussen is hij al flink geminderd het Micellair Water Ultra van La Roche-Possay. Deze giga fles zit in mijn vaste avondroutine en maakt het reinigen zeer aangenaam. Make-up verdwijnt snel en op een zachte manier. Geen last van een droge huid nadien dus alleen maar veel positiefs over dit micellair water! 




2 opmerkingen

  1. Ik hoor zoveel goeie verhalen over die mascara, ik begin er inmiddels wel heel nieuwsgierig naar te worden!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.