Opgemaakt | April '17

zaterdag 13 mei 2017


Het is weer een goede maand geweest qua opgemaakte producten! Ondertussen zijn er weer heel wat nieuwe producten in het opgemaakt mandje beland dus het werd hoogtijd om die van april nog eens na te gaan. 

Ik maakte snel na elkaar twee shampoo's van L'Oréal op. De L'Oréal Professionnel Silver koop ik steeds opnieuw voor mijn blonde lokken. Onlangs vertelde ik er nog over in dit artikel. Ideaal om het gele uit blond haar te halen en het assiger te maken. 
De Sensi Balance shampoo van L'Oréal was ook een hele verademing. Ik kocht deze omdat mijn haren soms een pubergedrag vertonen waardoor de wortels vaak vettig bleven na het wassen. Om het in balans te houden is deze shampoo echt een redder in nood. Op dit moment gebruik ik een huismerk van de kappersgroothandel (Florale) in Hasselt die het net zo goed doet en iets beter voor de portemonnee is, maar misschien haal ik de Sensi Balance shampoo vroeg of laat ook weer in huis.  
De mini badolie flesjes van Kneipp zijn er snel doorheen gegaan. Misschien gek voor vele onder jullie, maar de geur van eucalyptus vind ik niet echt lekker. Van alles wat muntachtig ruikt word ik misselijk. Ik heb hem nu wel opgebruikt, want zo erg was het niet en op zich is hij zeker fijn wanneer je een verkoudheid hebt. Patchouli heb ik al meerdere keren gehad en vind ik altijd aangenaam.
Van L'Occitane heb ik een mini Delightful Rose handcrème helemaal leeggemaakt. Zalige bloemengeur. Ik vind deze mini's zo ontzettend makkelijk om mee te nemen en heb er volgens mij in bijna elke handtas wel eentje steken. 
Ook de mini Cherry Batiste droogshampoo was sneller op dan verwacht. Fijne geur en werking zoals ik gewend ben!
Micellair water komt hier bijna maandelijks terug. Ik ben hier blijkbaar niet zo zuinig in, whoops. Deze van L'Oréal voor de gevoelige huid vond ik heel aangenaam en zou ik zeker opnieuw kopen. 
Veel L'Oréal deze maand zo te zien, want ik maakte ook de Elnett Heat Protection Styling Spray leeg. Zeker een aanrader van mij. De spray beschermt niet enkel je haren, maar maakt ze ook zacht en soepel.


De samples zijn er deze maand ook opnieuw bij! Op de Estetika beurs ontdekte ik het merk Ahava. Deze producten zijn verrijkt met dode zee mineralen. Van de nachtverzorging was ik meteen fan, mijn huid reageerde er prima op en was glad en glowy. . 
De Eyeshadow Primer Potion 'Eden' van Urban Decay had me aangenaam verrast. Deze primer heeft een huidskleurige dekking en brengt dankzij zijn romige textuur erg makkelijk aan. Niet te vergeten bleef mijn oogschaduw heel de dag perfect zitten. Ik zou deze primer wel willen aanschaffen als mijn Soft Ochre Paint Pot van MAC ooit op is geraakt.
Verder probeerde ik nog het nieuwe Jelly Mask van Dior (lekker fris en maakte mijn huid helemaal zacht en helder), de Hydro-Mattifying Gel-Cream van Germaine De Capuccini en drie ampullen van Arcaya waar je binnenkort meer over te horen krijgt! 

Zo, dat leek me wel genoeg voor één maand. Geniet van jullie weekend! 




♥ 

5 opmerkingen

  1. Mooie opgemaakte producten. Ik kreeg een tijdje geleden een sample van de nieuwe Dior Life sorbet cream. Dat was totaal niets voor mij. Veel fel geparfumeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zitten mooie producten bij. Ik moet die producten van Ahava nog eens proberen. Dat miscellair water lijkt me ook wel iets voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De primer potion van UD kan ik je heel erg aanbevelen! Ik vind de normale variant heel fijn zelf. Wat heb je weer mooie producten opgemaakt! Het miscellair water van L'Oreal ken ik nog niet maar wil ik ook wel proberen. Sowieso het fijnste om je make-up mee af te halen dat misceallair water.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was zelf geen zo'n fan van de spray van Elnett. Maakte mijn haar nogal plakkerig.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.