Kérastase | Reflection lijn + Moederdag Special

zondag 7 mei 2017


Over een week worden alle mama's weer in de bloemetjes gezet. Ik denk dat ik met de mama een namiddagje Maastricht ga doen waar we allebei steeds van genieten. Aan leuke geschenkideeën ontbreekt het niet tegenwoordig, want ook Kérastase brengt dit jaar voor Moederdag een hommage aan de band tussen moeder en dochter. De foulard die je als geschenk krijgt bij aankoop van één van de vijf best verkopende duo's van Kérastase kan je op verschillende manieren dragen in je haren en zo de perfecte bondgenoot zijn voor alle mooie momenten die moeder en dochter delen. 


De Reflection lijn van Kérastase laat gekleurd haar opnieuw stralen door innovatieve ingrediënten die het pigment in de haarvezel vasthouden. Gekleurd haar heeft altijd afgezien en kan al snel dof worden. Maar ook om de kleur langer intens te houden beschermen deze producten tegen vervaging en wordt het haar extra gevoed waardoor het zijn glans niet verliest. 
De Bain Chroma Captive shampoo heeft een zalige bloemige geur. Je hebt maar een kleine hoeveelheid nodig van de shampoo, wat hem erg zuinig maakt. Ik vind hem heerlijk in gebruik, mijn haren voelen meteen zacht en gevoed aan. 



Het Chroma Captive masker ruikt zelf nog lekkerder dan de shampoo en is roze gekleurd! Ik wil hierdoor geen vooroordelen hebben, maar if it's pink, I must like it. Gelukkig is dit masker ook een topper en heb ik nadien zachte lokken. In combinatie met de shampoo glanzen mijn blonde haren een stuk meer dan dat ze voorheen deden. Ik vertelde je al in dit artikel dat blond haar er vaker dof uitziet dus hiermee ben ik erg gelukkig. 
Ik kan wel moeilijk zeggen of de kleur langer intens blijft, dat verschil merk je beter wanneer je je haren rood of een andere donkere kleur hebt geverfd. 

De foulard heeft de rijke en fascinerende kleuren van Kérastase, geïnspireerd op de lentedefilés van 2017. Het geraffineerde geometrische motief dat speciaal voor Moederdag gecreëerd werd, illustreert de harmonie tussen de generaties. Het herinnert aan de band die ons samenbrengt, de warmte die ons omgeeft. En het vervolmaakt het evenwicht tussen kracht en vrouwelijkheid. 
Ik speelde natuurlijk ook even met de foulard in mijn haren en koos voor de makkelijke zijknoop. Hem in een zijvlecht vermengen lijkt me ook leuk, maar vraagt natuurlijk wat extra tijd. Ik droeg vroeger heel vaak haarbanden en sjaaltjes in mijn haren dus het was een beetje nostalgie voor mij. 

De foulard is enkel beschikbaar in de Kérastase kapsalons bij aankoop van een duo (een bain en iconische verzorging) uit één van deze lijnen: Discipline, Réflection, Elixir Ultime, Nutritive en Resistance.

Prijs Bain: €20,45
Prijs Masker: €39,71


3 opmerkingen

  1. Die foulard staat je leuk. Het masker klinkt wel goed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zo leuke look. Ik wil dat ook eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die foulard! Ik heb ook wel eens producten van kerastase gebruikt, erg fijn! En doet goed voor je haar!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.