Arcaya | Beauty Box

vrijdag 26 mei 2017


Al van Arcaya gehoord? Wel, dit duits cosmeticamerk trok meteen mijn aandacht op de Estetika beurs door hun kleurrijke ampullen. Iedere ampul richt zich op een bepaalde eigenschap. Zo kan je op meer hydratatie werken, maar ook op versteviging en rimpelbestrijding. In de Beauty Box die me werd opgestuurd zaten vijf ampullen, waarvan eentje helaas is gesneuveld. De andere vier heb ik ondertussen allemaal gebruikt en ik geef er jullie vandaag mijn mening over. 


Arcaya zou de nummer 1 zijn in de wereld van de schoonheidsampullen. Ik ontving de limited edition Beauty Box waar vijf ampullen van 2ml inzitten. 
Wat belooft Arcaya? 
Een betere, intensievere huidverzorging vanaf het eerste gebruik. De ampullen staan garant voor unieke afwisseling, kwaliteit en doeltreffendheid. 
In de Beauty Box zit Golden Repair, Kashmir Feeling, Hyaluron+, Viper en Beauté Express. Een mooie variatie van verzorging. 
Viper is een efficiënte rimpelbestrijder. De huid wordt steviger en gladder, waardoor rimpels lijken te verdwijnen.
Kashmir Feeling zorgt zoals verwacht voor een zachte huid. Deze ampul geeft de nodige ontspanning, maakte poriën fijner en voorziet de huid van een beschermende laag. 
Hyaluron+ is een intensieve rimpelvuller voor de vochtarme huid. Hyaluronzuur staat ervoor bekend rimpels en fijne lijntjes optisch te vullen. 
Golden Repair (met kleine stukjes bladgoud) zorgt voor een non-stop liftend effect en doeltreffende regeneratie. De huid herwint zijn elasticiteit, glans en frisheid. 
Beauté Express wordt de 'party ampul' genoemd. Hij zorgt voor een egale teint en een dewy look. Lijkt me perfect als basis onder je make-up. Helaas heb ik deze dus niet kunnen testen.

Je kan de vijf ampullen als in een kuur van vijf dagen gebruiken, maar je kan ook enkel de ampul gebruiken waar je huid op dat moment nood aan heeft. De ampul moet goed geschud worden voor gebruik en je tikt best tegen de bovenkant van de ampul zodat de vloeistof naar beneden zakt. 
Je zou een ampul best in één keer opgebruiken (hals en decolleté zeker niet vergeten), maar je zou hem eventueel 24u open kunnen bewaren. 
Ik heb de ampullen gebruikt naargelang mijn persoonlijke voorkeur die dag. Mijn eerste indruk ervan is positief. De ampullen geven zonder twijfel een boost aan je huid, al vind ik ze niet de meest intensieve. Mijn favorieten waren Kasmir Feeling en Golden Repair. Hier merkte ik ook wel een degelijk verschil in mijn huid en deden ze wat ze beloven. Het feit dat ik niet zoveel effect kreeg van Viper en Hyaluron+ ligt er misschien ook aan dat ik (gelukkig) nog geen rimpels heb. Het beste resultaat van de ampullen is dan ook een kuur van 2 tot 3 weken. 

Prijs Arcaya Beauty Box: €19,90

Voor meer informatie over de Beauty Box en de andere ampullen van Arcaya kan je best bij Beauty & Energy een kijkje nemen. 



4 opmerkingen

  1. Wat apart inderdaad :O zie het nu voor het eerst. Die Beauté express had me ook wel interessant geleken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het niet, maar het klinkt wel erg goed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Interessant zeg! Vooral Beauté Express klinkt mij erg goed in de oren :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.