Picture My Life | Maart 2017

maandag 3 april 2017


Een beetje later dan verwacht en ook met een nieuwe look blik ik naar gewoonte weer terug naar de afgelopen maand. De lente is eindelijk in het land waardoor ik me meteen een stuk beter in mijn vel voel en zoveel mogelijk naar buiten wil. Verwacht dus veel zonnige kiekjes...



Ik begon de maand met een heerlijk gezond ontbijt al moet ik zeggen dat mijn ontbijt meestal altijd gezond is. De dag wordt dus steeds goed gestart, maar die tussendoortjes doen me altijd snakken naar suiker. Boehoe. Mijn nieuwe roze ontbijtkommen komen trouwens van de Ikea en ik ben er verliefd op. 


De Mini Eggs zijn terug! Wat zei ik daarjuist van gezond starten, wel het eindigt al snel met paaseitjes tegenwoordig. 


Ik ging weer naar Tasty Bowl met Steffi en Saar. De laatste tijd kom ik er vaak, maar het is er dan ook erg lekker. 


Op bezoek bij mama en knuffelen met Gracie. Op dit moment gaat het niet zo goed met Gracie, ze is ondertussen al 10 jaar oud, maar ik zou het verschrikkelijk vinden als we ze zouden moeten afgeven. Fingers crossed dat ze nog verschillende jaren bij ons mag zijn. 


Mijn ochtendroutine bestaat op dit moment uit deze producten. 


Als ik dit zie word ik gelukkig! 


Omdat ik 's avonds naar een feestje moest had ik weer de kans om me helemaal op te maken. Deze combinatie vind ik erg mooi. Ik kocht onlangs dit leren rokje bij H&M en vind hem super. 



Wat een verrassing! NYX België had mijn foto gedeeld op hun Instagram account. Hier maakte ik even een vreugdesprongetje door. 


Ik blijf duidelijk mijn best doen om de gezonde kant op te gaan haha. Een nieuwe ontdekking voor mij is avocado op toast, yummie! Ik maak normaal enkel guacamole met avocado's dus dit moet ik vaker doen. 


Net als vorig jaar ging ik opnieuw naar de Estetika beurs om weer heel wat nieuwigheden te ontdekken. Marc Inbane heeft naast zelfbruiner nu ook geurkaarsen uitgebracht. Deze roken erg lekker en ze zien er erg stijlvol uit. 



De ampoules van Arcaya trokken meteen mijn aandacht. Ik ga ze binnenkort testen dus hou mijn blog zeker in de gaten als je er meer over wilt weten! 


Wat hou ik van mooie boeketten! De stand van Gerard's Cosmetics zag er weer prachtig uit. 


Tussenstop met Steffi en Saar bij de Ellis Gourmetburger foodtruck. Nomnom. 


Nog steeds is het een hele opgave om een selfie met Bo te maken. Hij denkt er ook het zijne van. 


Uit het boek Nooit Meer Diëten van Sandra Bekkari maakte ik deze gezonde chocolademousse. Als je van pure chocolade houdt is dit zeker een aanrader. 


Wat een heerlijk weer! Lenteweer is echt mijn favoriet. De zomer vind ik eigenlijk helemaal niet zo leuk. Ik heb liever 16-18 graden met veel zon, maar waar je toch nog af en toe een trui of jasje mee kan aandoen. Geen plakkerige toestanden waar de make-up van je gezicht loopt. 


Tweede regram van de maand! Whoopwhoop. Zo leuk. 


Ik kocht nieuwe Adidas sneakers waar ik enkel mee naar buiten ga als het mooi weer is, want ja ze zijn nogal wit haha.  


Liefde op het eerste zicht bij het zien van deze Ted Baker handtassen. Ik kreeg hem niet uit mijn hoofd en na heel wat discussies met mezelf (citytrip die werd uitgesteld en niet op vakantie gaan dit jaar) heb ik hem toch besteld. 


Bij Bloemen Thomas ging ik op cactus jacht. De keuze is er veel te moeilijk. 


De nieuwe limited edition van Nespresso ziet er niet enkel pretty in pink uit, voor mij is hij perfect van smaak. Sterk, maar niet te bitter. Voor de rest kan ik koffie moeilijk omschrijven dus hier moet je het mee doen haha. 


Zondagse favorieten! 


Mijn nieuwe layout heb ik ondertussen al twee weken en ik ben er nog steeds ontzettend blij mee. Dank jullie wel voor de complimentjes! 


Ja hoor hij doet het nog steeds heel goed. Ik moet zelfs geen herinnering meer in mijn iPhone zetten om de plant niet vergeten water te geven. 


De laatste jaren ga ik niet meer zo vaak naar de bioscoop, maar Beauty And The Beast wou ik absoluut gaan kijken. Wauw, zo mooi! Ik zie Emma Watson graag spelen en de rol van Belle was op haar lijf geschreven. 


Letterlijk om de hoek bij mij staat de straat vol met prunus boompjes. Elk jaar kijk ik er naar uit als ze in bloei staan, maar ik weer dat dit altijd maar voor een tweetal weken is. 


So pretty! Ondertussen is er nergens nog een roze bloemblaadje te bespeuren dus ik was gelukkig op tijd met foto's maken. 


In het weekend mag Bo al eens even de slaapkamer in en samen met mij chillen in bed. 's Ochtends moet hij altijd geknuffeld worden. 


Ik stap niet echt meteen glamourous uit bed haha. Vooral mijn haar ziet er vaak niet uit. Hier zie je er enkel maar een klein stukje van, want ik bespaar je de rest.


Van een lekker ijsje gesproken! Ik hoorde zoveel goeds over Chapeau in Zonhoven dat ik er met de mama eens naartoe ging. Ik nam stracciatella en brownie ijs. Eén bol was meer dan voldoende en vooral het brownie ijs was óverheerlijk. 


De maand werd beëindigd met een shopnamiddagje in Hasselt. Samen met Liesje en Ine genoot ik van het zonnige weer en sloten we de dag af met een bezoekje aan ons vast plekje Coffee Café. 




7 opmerkingen

  1. Wat een heerlijke dingen en foto's zeg, ik word helemaal blij als ik alle lekkere weer-dagen, heerlijk food en mooie make-up zie. Dat rokje staat je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hé die bomen met dat bloesem eraan. Ik was ook nog net op tijd met foto's maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ontbijtje ziet er lekker en gezond uit en je adidas schoenen zijn ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om je mooie foto's te zien. We hadden wel een leuke maand samen hè ;-). Topper

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai dat ijsje ziet er goed uit! Brownie ijs yummie! Mooie foto's en leuk overzicht. Toen ik je kwam oppikken om naar de film te gaan had ik die mooie roze bomen ook gespot. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh heb je de tas toch besteld van Ted Baker! Super mooi. Ben benieuwd! :-)
    Beauty & the beast wil ik ook graag nog in de bioscoop gaan kijken en ik ben zo benieuwd naar Tasty Bowl. Wil er al zo lang gaan eten, maar telkens als we er zijn is er geen plaats. :-) Frustrerend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb net nog Mini Eggs zitten eten. VERSLAVEND!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.