OPGEMAAKT | Maart '17

zondag 9 april 2017


Ik was zelf verbaasd toen ik mijn opgemaakt bakje van maart bekeek. Er kon nauwelijks nog iets bij en ik was blij dat ik eindelijk alles weg kon doen. Het is zeker de moeite deze keer dus bereid je voor op alle producten die ik vandaag ga overlopen. 


Eentje die ik al verschillende keren heb gekocht en waar er weer een nieuwe van klaar staat is het Advanced White mondwater van Listerine. Ik merk hier echt wel een verschil mee als ik het dagen achter elkaar gebruik. Mijn tanden lijken toch wel een stukje witter. 
Van Philosophy heb ik hun nachtcrème Renewed Hope In A Jar Night opgemaakt. Fijne nachtcrème, wel niet de meest voedende dus in de winter was hij niet altijd voldoende voor mijn huid. Maar op zich zeker een prima basis nachtcrème. 
Nee, het was geen extra sweaty maand in maart, maar toch heb ik twee deodorants van Rexona opgemaakt. Eentje was al bijna leeg dus daarmee. Ik vind dat deze rollers nog steeds erg goed hun werk doen. Alleen heb ik volgens mij pas een nieuwe favoriet ontdekt. Ik ben nu begonnen aan de deodorant stick van Secret en ik ben zwaar onder de indruk! 
Geen maand zonder een droogshampoo die hier passeert. De Original van Batiste deed zijn werk zoals gewoonlijk prima, hij laat geen witte waas achter en ik kreeg er terug een frisse haarbos van.
Dr. Hauschka heeft ook zo'n toppers in hun assortiment. Deze handcrème vond ik echt heerlijk. Hij trekt erg snel in en zonder vettig aan te voelen waren mijn handen gevoed en lekker zacht. Ik ga hem missen!
De amandel badolie van Kneipp is ook één van mijn favorieten. Wanneer ik mijn huid graag wil verwennen zal ik badolie gebruiken. Deze is ontzettend voedend, waardoor ik nadien geen bodybutter meer moet smeren. 
Ja je kent ze wel, de micellaire waters van Garnier. Het micellair water in olie is voor mij een musthave in de winter wanneer mijn huid droger is en de roze variant voor gevoelige huid blijft een klassieker. 
Nu het lente is brand ik een stuk minder kaarsen, eentje die ik vorige maand wel nog heb opgemaakt is Fireside Treats van Yankee Candle. Wat hou ik van deze geur! Ik heb hem ook al verschillende keren opnieuw gekocht. Hij is zoet, maar toch niet té. Ik hou vooral van dat rokerige er doorheen. 


Deze keer heb ik ook mijn samples er bijgedaan, want ook hiervan maak ik maandelijks wel het één en ander op. Van Germaine De Capuccini gebruikte ik de Hydrasun Touch Progressive Tan Hydrating Body Milk. Met snel zijn dacht ik dat het een gewone body milk zou zijn, maar deze zorgt voor een licht zelfbruinend effect. Subtiel wel, maar ik denk mits elke dag te gebruiken dat je toch een mooi tintje krijgt. 
Het Turmeric & Cranberry Seed Energyzing Radiance Masque van Kiehl's liet meteen een grote indruk na. Dit masker maakt van een doffe teint meteen eentje die straalt. De cranberry zaadjes die erin zitten zorgen voor een exfoliërend effect. Ik zag meteen verschil, mijn huid zag er gezond en helder uit. 
De Micro-peeling Cleanser van Bernard Cassière vond ik dan weer iets minder. De korrels vond ik niet aangenaam op mijn huid, iets te ruw. Op zich deed hij zijn werk prima, maar dit is een persoonlijke voorkeur.
Van Origins testte ik de Plantscription Anti-aging Cleanser. een reiniger die toch wel rijkelijker aanvoelt dan dat ik gewend ben, maar die ik erg prettig vond. Make-up restjes waren snel verdwenen en mijn huid was nadien lekker zacht.
Op de Estetika beurs leerde ik de ampullen van V 10 Plus kennen. Na een korte huidanalyse kreeg ik enkele samples mee die voor mijn huidtype geschikt zouden zijn. Ik probeerde alvast het Vitamin C Serum die mijn huid meteen een boost gaf. Hier ben ik fan van! 




6 opmerkingen

  1. Wat een boel producten! Ik ben zelf ook heel erg fan van de Batiste droogshampoos, die kaars van Yankee Candle lijkt me trouwens ook heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat hope in a jar net niet genoeg was! Heb zelf alleen de dag-variant gehad :O Batiste vind ik best wel fijn maar gaat zo snel leeg :O

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mij worden de producten van Garnier ook heel goed gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je veel mooie producten opgemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt heel wat mooie producten opgebruikt. Ik ben momenteel ook heel wat samples aan het opgebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een hoop, heerlijk om te zien. Ben nu heel benieuwd naar Fireside Treats!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.