Holy Grails | April '17

zaterdag 22 april 2017


Het is ondertussen al twee maanden geleden dat ik mijn favoriete producten van het moment met jullie heb gedeeld. Het zijn er niet extreem veel, maar wel weer de moeite om even bij stil te staan. 
Mijn nieuw parfum Daisy Dream Kiss van Marc Jacobs is ondertussen omgedoopt tot favoriet lente geurtje. De combinatie van bloemig met zoet is helemaal mijn ding en ik kijk nog steeds verliefd naar het mooie flesje. 
Om mezelf te voorzien van wat meer kleur in mijn gezicht, want ja de lente was toch even in het land,  ben ik opnieuw van Clarins het Radiance Plus Golden Glow Booster gaan gebruiken. Ik merk hier meteen verschil mee als ik dit gebruik. Het fijne aan deze druppels is dat je niet in één keer 5 tinten bruiner bent, maar dat je het geleidelijk kunt opbouwen. Je mengt 1 tot 3 druppels onder je dagcrème naargelang je de kleur wilt opbouwen of onderhouden + je krijgt er een mooie gezonde glow van. 
Mijn nagels zijn weer een ander verhaal. Ik ben een beetje ten einde raad, want plots zijn ze weer erg beginnen splijten. De handcrème staat overal klaar en momenteel gebruik ik ook de Vitamina Cuticle Oil van ProNails. Niet echt bedoelt voor gespleten nagels, maar  voor droge nagelriemen. Ik breng hem dan ook aan op mijn nagelriemen, maar smeer de olie uit over heel mijn nagel. Aangezien hij zoete amandelolie bevat kan dit gewoon niet slecht zijn. Het werkt voedend en mijn nagels zijn al een stukje gezonder. Ik vind de geur trouwens erg lekker. Hij ruikt vrij kruidig door het laurierextract waar ik niet echt van verwacht had fan van te zijn, maar zie loving it!
Beste maatje voor 's nachts is DreamDuo van GlamGlow. Ik heb hem nu weer eventjes niet gebruikt en zie daardoor echt wel dat mijn huid er dof door uitziet. Het effect dat mijn huid gladder aanvoelt en meer straalt in de ochtend is voor mij een grote lifesaver
Ook niet meer weg te slaan in mijn vaste skincare routine is Lumilogie van Lierac. Dit dag-en nachtserum heeft mijn huid al een stukje egaler gemaakt. Daarnaast vind ik het serum op zich erg aangenaam en wordt het goed opgenomen door mijn huid. Ik kan niet meer zonder. 



4 opmerkingen

  1. Die Dreamduo van Glamglow zou ik ook ni willen proberen. Ben heel benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, die parfum lijkt me heel lekker! Sowieso ben ik fan van de meeste Daisy-geuren, dus ik ben heel benieuwd of deze mij net zo goed bevalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook fan van de parfums van Marc Jacobs. Deze ruikt ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie favorieten. Die Clarins druppels lijken mij geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.