GlamGlow | DreamDuo Overnight Transforming Treatment

zaterdag 1 april 2017




GlamGlow is een merk waar ik jarenlang stiekem nieuwsgierig naar was, maar meestal aan me voorbij liet gaan. Het prijskaartje hield me vaak tegen en naar mijn gevoel leek het mij toen overgehypt. Toch moest het er ooit een keer van komen en kon ik hun nieuwste aanwinst niet aan me voorbij laten gaan. Ik was net op zoek naar een goede nachtverzorging waardoor ik een uitstekend excuus had om DreamDuo in huis te halen. 



Ik smelt keer op keer voor luxueuze en blinkende verpakkingen. DreamDuo scoort hier net een tikkeltje hoger dan de GlamGlow maskers. Het doosje is duochrome zilver en het potje zelf zorgt voor de nodige blingbling.
Het GlamGlow gamma is uitgebreider dan ik dacht. Naast de welbekende maskers, hebben ze ook reinigers, moisturizers en zelfs een make-up setting spray. Helaas is (nog) niet alles bij ons te verkrijgen maar ik veronderstel wel dat dat vroeg of laat wel het geval zal zijn. 

De DreamDuo nachtbehandeling belooft je make-up ready te maken in de ochtend met een instant sexy Hollywood glow. Zoals je al verwachtte is het een dubbele verzorging. Zo heb je het DreamSerum en de DreamSeal, beide vullen ze elkaar perfect aan. 
Aangezien DreamDuo een verzorging is gebruik je hem 's avonds na het reinigen. 

DREAMSERUM
Stap één is het aanbrengen van het DreamSerum. Deze laat je een 30 seconden intrekken vooraleer je verder gaat met de DreamSeal. 
DreamSerum is een diepgaand serum dat wegsmelt in je huid. Hij bevat groene koffie en groene theeblaadjes TEAOXI die externe stressfactoren bestrijden met essentiële vitaminen. De huid wordt egaal gemaakt en fijne lijntjes en rimpels worden minder zichtbaar.

DREAMSEAL
Stap twee is het aanbrengen van DreamSeal. Een erg voedende crème met een flinke dosis hyaluronzuur + mozuku groene algen. Deze doen de huid voller maken en de huid wordt intens gehydrateerd. De huid zal herstellen gedurende de nacht, zodat je opstaat met een glow. 

Resultaat: Een huid die er voller, stralender, gladder en meer gehydrateerd uitziet + een mooie gloed krijgt. 
DreamDuo is voor elk huidtype geschikt.


Links DREAMSERUM - rechts DREAMSEAL

DreamDuo kan je elke avond aanbrengen of op dagen dat je je huid wilt verwennen en denkt dat het nodig is. In het begin gebruikte ik hem één à twee keer per week, maar mijn huid heeft er meer baad bij wanneer ik hem elke avond gebruik. 
Ik vind zowel het DreamSerum als de DreamSeal een aparte geur hebben die ik moeilijk kan omschrijven, maar voor mij is hij niet storend.
Het serum wordt goed opgenomen door mijn huid en trekt vrij snel in. De moisturizer heeft een vrij stevige textuur, maar voelt nadien niet vettig aan. Ik merk al snel dat op plaatsen waar mijn huid wat droger is deze meteen zacht en gehydrateerd aanvoelt. 
Nu ik het DreamDuo al een tijdje dagelijks gebruik ziet mijn huid er alvast een stuk stralender uit en krijg ik dat mooie glowy effect zonder make-up te gebruiken. Ik vind het ook heerlijk dat mijn huid gladder aanvoelt, dit is natuurlijk een fijne basis om je make-up op aan te brengen.
Klein nadeel wel is dat DreamDuo best wel wat siliconen bevat. Ik krijg er tot nu toe geen puistjes van dus ga ik er niet te moeilijk om doen, want ik vind het zeker een erg goede nachtverzorging en ik ben zeker nieuwsgierig naar meer van GlamGlow. 

GlamGlow is te koop bij Ici Paris XL
Prijs: €49,90



6 opmerkingen

  1. Nice! Waar is dit te koop? En wat kost het?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. GlamGlow is te koop bij Ici Paris XL (ik zet het er even bij) De prijs staat onderaan het artikel ;)

      Verwijderen
  2. Klinkt goed seg. Wil ik ook nog eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De prijs houdt mij ook tegen, maar ook het feit dat ze op dieren getest zijn. Behalve dat ziet het er enorm goed uit, en die luxueuze verpakking zou mij ook doen smelten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De verpakking is inderdaad super mooi! Zeer benieuwd naar.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.