BECCA | Shimmering Skin Perfector Pressed Highlighter 'Prismathic Amethyst'

maandag 24 april 2017


Sinds Champagne Pop ben ik grote fan van de Becca highlighters geworden en zou ik wel kunnen zeggen dat het mijn persoonlijke favorieten zijn. De reden hiervoor is dat de textuur zo boterzacht is van deze poeders en ze je een ongelooflijk mooie glans geven. Toen ik hun nieuwe Limited Edition zag kwam deze meteen op mijn wishlist te staan en besloot ik hem iets daarna te bestellen, want ja je weet hoe dat gaat met LE, voordat je het weet zijn ze uitverkocht en dat drama wil ik mezelf besparen. 



De Shimmering Skin Perfector Pristmatic Amethyst is een plaatje op zich. De standaard Becca verpakking die ik gewend ben met de matte rand heeft plaats gemaakt voor een glanzend exemplaar. Persoonlijk vind ik deze een stuk mooier, want op zich vind ik de normale verpakking niet zo bijzonder. Hij komt ook in een mooie duochroom doosje voor een hoog unicorn gehalte. 
Waarom de Prismathic Amethyst highlighter mij meteen in het oog sprong is toch wel door zijn unieke lavendel-achtige kleur. Hij bevat duo-chroom pigmenten die telkens veranderen in het licht wanneer je beweegt. Deze pigmenten zijn bleek goud, violet en roze die niet enkel zorgen voor een huidverbetering, maar ook elk huidtype zou staan. 
Net als de andere Shimmering Skin Perfectors van Becca die ik in bezit heb is hij botzerzacht. Je kan hem subtiel aanbrengen voor een mooie glans, maar ook opbouwen voor een intens strobing effect. 
Zelf ben ik niet zo'n fan van highlighters met glitters in en weet dat ik bij Becca altijd goed zit. Ik hou vooral van een mooie gezonde glow die wel duidelijk zichtbaar is. 



Omdat ik highlighter heel moeilijk op foto krijg (tips, anyone?) heb ik ook een swatch van Pristmatic Amethyst erbij gedaan zodat jullie zowel de kleur goed kunnen zien evenals de glans. 
Net als de andere Becca highlighters heeft Prismatic Amethyst een erg goede pigmentatie. Het is misschien wel niet een 'in your face' glow, maar wanneer ik dat wil gebruik ik graag mijn poeder highlighter in combinatie met een vloeibare highlighter 
Of de kleur iedereen goed zou staan vind ik een twijfelgeval, voor mij komt hij al erg cool over, maar ik kan er gelukkig net mee weg omdat ik geen extreem warm type ben. 
Het effect vind ik super mooi, anders dan ik normaal gewend ben maar loving it
Ik kocht de Shimmering Skin Perfector Prismathic Amethyst van Becca bij Cult Beauty voor £32. 





11 opmerkingen

  1. Wat een mooie glans. Zou deze al kopen voor de verpakking :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij doen is die iets te paars/ te licht hierdoor lijkt het dat ik juist een veeg op mijn wang heb.. bij jou staat die wel prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje zeg, ik vind hem echt mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een prachtige verpakking maar de kleur zelf spreekt me niet zo aan. IK zou eerder voor de champagne pop gaan die vind ik echt AMAZING mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Deze ziet er prachtig uit en ook de verpakking is, gelijk je zegt, veel mooier dan de standaard verpakking. Ik heb nog geen Becca product, maar ze staan wel al een tijdje op mijn wishlist :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW girl, uw jukbeenderen. Mooi product seg en ook heel leuke verpakking. Op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de kleur super uniek maar ik weet niet of het iets is wat ik zelf zou dragen. Verder vind ik het wel een heel erg mooi product!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.