Marc Jacobs | Daisy Dream Kiss

maandag 27 maart 2017


Zowel helemaal verslaafd aan het prachtige flesje als aan de geur is de nieuwe Daisy Dream Kiss mijn geslaagde aanwinst voor de lente. Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuw parfum, maar was nooit echt helemaal overtuigd tot dat ik aan Daisy Dream Kiss ging snuffelen. In de winter mogen voor mij geuren wat intenser zijn en ik ga dan meestal voor zoete geuren. Nu mag het weer iets luchtiger zijn en wissel ik graag af van fruitig naar bloemig. Daisy Dream Kiss is hier de perfecte match voor. 


Ik heb altijd al een zwak gehad voor de Daisy collectie van Marc Jacobs. De parfumflesjes met madeliefjes versierd zien er meteen vrolijk, bloemig en zonnig uit. Laat Daisy Dream Kiss nu net roze zijn wat toch wel mijn favoriet kleurtje is! Misschien gek dat dit mijn eerste Marc Jacobs parfum is. Ik ben in elk geval benieuwd naar meer en zie daar een opkomende verslaving ontstaan. 
Daisy Dream Kiss wordt omschreven als: 
Een schitterende combinatie van heerlijk fruitnoten en door de zon gedrenkte bloemen. Helder en speels mengt een vleugje roze grapefruit zich met verse bloemnoten uit het hart. Cederhout in de basis creëert een sensuele dry down die lang aanhoudt. 
Topnoten: mandarijnblad, zwarte bes en rode peer
Hartnoten: zuivere pioenroos, kersenbloesem en rode roos
Basisnoten: blank hout, sandelhout en ambrox

Wanneer ik de Eau De Toilette pas aanbreng ruik ik het houterige er goed doorheen, maar dat verdwijnt stilaan. Het zoete van mandarijn blijft sterk aanwezig net als het bloemige. Het is een mooie mengeling, want als de geur té bloemig zou zijn vond ik hem waarschijnlijk niet zo heerlijk ruiken. Echt een perfecte geur voor de lente/zomer. Wel jammer dat er geen Eau De Parfum van is, want meestal verkies ik een parfum, deze blijven toch wat langer hangen. Ik dacht dat ik deze eerst wel zou hebben, maar dan heb ik me toch vergist. 
De geur van Daisy Dream Kiss is goed aanwezig nadat ik hem heb aangebracht, maar naarmate de dag vordert neemt de geur lichtelijk af en neem ik met momenten nog een vleugje waar. Het kan ook zijn dat hij door mijn omgeving sneller wordt waargenomen, maar ikzelf ruik hem dan minder sterk. 
Daisy Dream Kiss is een Limited Edition geur dus zeker eens uitproberen als je een parfumerie binnenwandelt! 

Prijs bij Ici Paris XL 50ml: €74, 50



6 opmerkingen

  1. De Daisy parfums zijn ook mijn favoriete. Ik heb de Eau so Fresh uit deze collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ben ik nu erg nieuwsgierig naar geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer vrolijk en fleurig uit! Ik ben benieuwd naar de geur. Voor een eau de toilette vind ik hem wel prijzig, voor die prijs heb je ook een heerlijke eau de parfum

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben hier wel benieuwd naar! Voor het flesje alleen al zou ik deze willen kopen hehe :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd! Marc Jacobs heeft fijne farfum en alleen al die flesjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst; wat een práchtige foto's ♥ Zelf heb ik de normale Dream variant van dit parfum. Niet alleen de kleur van dit flacon spreekt me aan, ook het feit dat je mandarijn er goed in ruikt lijkt me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.