Di Ladies | Nieuwe productlijn + 100% Belgisch

zondag 13 november 2016


Zo'n twee jaar terug kreeg Hasselt een leuke toevoeging door de komst van een Di winkel. Als beauty liefhebber loop ik regelmatig Di eens binnen omdat ze zo'n groot aanbod hebben van heel wat beauty merken. Ik ontdek zelfs keer op keer wat nieuws. Nu heeft Di sinds kort hun eigen productlijn gecreëerd: Di Ladies. Wat mag je van deze lijn verwachten? Wel vijf onmisbare producten voor in je badkamer in vijf unieke geuren die geïnspireerd zijn op de moderne vrouw. Ik kreeg een testpakketje opgestuurd en vertel je er vandaag meer over! 

Fun fact: Di Ladies is 100% Belgisch. Di Ladies bewijst hiermee dat er ook kwalitatieve verzorgingsproducten in België gemaakt kunnen worden. Hun motto is dan ook: kwaliteit, Belgisch en fun
Deze lijn bevat vijf basisproducten waarvan twee doucheproducten en drie hydraterende producten die elk een unieke geur hebben gekregen. 


Olivia Sweety - Body Butter
Olivia is een levensgenieter. De producten van Olivia bevatten het natuurlijke extract van braambes en lychee. Ze passen perfect bij een naturelle uitstraling.
Wie mij goed kent weet dat de Blueberry bodybutter van TBS jarenlang een grote favoriet van mij is geweest. Ik vond de geur geweldig lekker, maar als ik eerlijk ben vind ik de combinatie van blueberry met lychee zeker zo lekker! Grote fan hierzo! De Olivia body butter van Di Ladies is vrij luchtig wat fijn aanbrengt. Resultaat is een zachte en gevoede huid. 
Prijs: €4,99


Marie Zen - Wasgel
Voor de innerlijke rust moet je bij Marie zijn. Bij deze producten kom je helemaal tot rust dankzij de groene thee en de natuurlijke extracten van lotus bloem. 
De wasgel heeft een neutrale pH-waarde en kan gebruikt worden om zowel je handen, gezicht als je lichaam mee te wassen. Ik gebruik hem vooral om mijn handen mee te wassen, de verpakking doet me ook het meest aan een handzeep denken. De geur van Marie is zacht en ontspannend. 
Prijs: €3,79


Juliette Tonic - Handcrème
De sping-in-'t-veld Juliette is onvermoeibaar en zit boordevol energie. Deze producten bevatten een natuurlijk extract van Verbena , een frisse toets van citroen en bergamot dat zorgt voor een rijk en vol aroma. 
De geur van citroen is zeker overheersend in deze handcrème. Ik gebruik enorm vaak handcrème in deze periode en moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door deze! Hij trekt snel in en mijn handen voelen nadien erg zacht en glad aan. 
Prijs: €3,49


Louise Fashionista - Douchegel
Louise is altijd op de hoogte van de laatste trends. Deze lijn bevat een natuurlijk extract van oranjebloesem en jojoba. 
De douchgel is hydraterend en schuimt zachtjes tijdens het wassen. Mijn huid voelt nadien absoluut niet droog of trekkerig aan. 
Prijs: €3,49


Emma Romance - Body Lotion 
Onze eeuwige romanticus Emma pakt het zoet aan. Het natuurlijke extract van framboos wordt perfect in balans gebracht door een toets van pioen. 
Deze body lotion heeft een heerlijke zoete en lichtjes bloemige geur. Hij is vrij vloeibaar, trekt snel in en maakt mijn huid weer lekker zacht. De body butter doet deze job wel net wat intenser. 
Prijs: €4,99

De Di Ladies producten zien er leuk uit, zijn betaalbaar en bevatten geen parabenen. Zeker de moeite waard om eens te bekijken als je de volgende keer een Di winkel binnenwandelt. 



2 opmerkingen

  1. Wat leuk! Ik wist niet dat het volledig Belgisch is, dat motiveert zeker en vast om eens langs te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De verpakkingen zijn wel schattig en vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.