PERSONAL | Picture My Life Oktober '16

maandag 31 oktober 2016


Happy Halloween! Best jammer dat oktober er al opzit, ik hou zo van deze maand. Vanaf nu komen de donkere dagen er aan en dat vind ik meestal deprimerend. Maar ik moet wel zeggen dat de gezelligheid binnen veel goed maakt. Net zoals de lange herfstwandelingen, warme chocolademelk, Starbucks bezoekjes, geurkaarsjes,... Iets waarvan ik de laatste weken allemaal heb van kunnen genieten. 


Stoofvlees van de mama, nomnom. Meestal staan er frietjes op het menu als ik op bezoek ga, omdat ik er zelf nooit maak (ik heb bewust geen fritketel in huis). 


Sunday mood


Ik hou van deze herfstkleuren! Vooral de cranberry kleur vind ik enorm mooi en haal ik in deze periode maar al te graag naar boven. 


Begin deze maand was het werelddierendag dus Bo kreeg extra knuffels. Al is er nooit aan gebrek aan knuffels voor Bo, hij zorgt er wel voor dat hij ze krijgt haha. 


Oktober staat gelijk aan de countdown naar Halloween. Ik haalde alvast enkele pompoenen in huis en deed mijn Halloween kousen aan. Ja, zo erg is het al gekomen! 


De perfecte zondagse flatlay 


Mijn zin om te bakken werd plots erg groot en dat moest dan ook gebeuren. Ik maakte voor het eerst dit jaar weer speculaas. Meestal maak ik het net voor Sinterklaas, maar ik had deze keer de ingrediënten gehalveerd zodat ik niet extreem veel had. Het meeste wordt toch uitgedeeld. 


Met een vriendin ging ik eten bij Il Colosseo in Hasselt. Ik ging voor een pizza prosciutto en als voorgerecht namen we nog enkele bruschetta's. 



Het is altijd een leuke verrassing wanneer de buren met een pakketje afkomen dat voor mij afgeleverd is. 


Evil mandarijntje


Het was weer zover voor de jaarlijkse jeneverfeesten in Hasselt. Ik drink bitter weinig en ik ben nu niet bepaald grote fan van jenever, maar een chocolade jenever van Boon kan ik moeilijk weerstaan. 


Autumn vibes! Ik kan hier zo van genieten van dit seizoen. 


Blij met mijn nieuwe lading Yankee Candles. 


Er verscheen een nieuw artikel van mij op de Vijf blog. Moest je benieuwd zijn naar mijn beauty hacks ga dan zeker eens kijken. In de zijbalk van mijn blog vind je de link! 


Hallo Antwerpen! Wauw, dat was weer lang geleden dat ik nog eens een bezoekje bracht naar deze stad. Waarschijnlijk een jaar geleden, want toen had ik ook een halve Lush leeggekocht. 


En nu was de Pumpkin Spice Latte niet uitverkocht (ja zoiets vergeet ik niet). Mmmm, genieten en een serieus vrouwen onderonsje met Liesje en Ine. 


Wat een zalige nieuwe LE is The Rituals Of Light van Rituals wel niet. De combinatie van sinaasappel en kaneel geeft hem een heerlijke winterse geur. Ik zou best alles wel willen. 


Ik eet duidelijk veel te vaak pizza de laatste tijd! Misschien toch wel proberen te minderen, maar het blijft zo lekker natuurlijk.  


De halloween filters waren gearriveerd op Snapchat! Ik vind deze bloemenkroon versie zelfs leuker dan de originele. 


Hoera! Kleine Amélie werd vorige week twee jaar. De tijd gaat veel te snel. Aapie is trouwens haar grootste vriend en moet overal mee. Zelf tijdens het eten houdt ze hem stevig vast. 


Mijn Halloween look voor de Vijf blog. Ik maakte een White Sugar Skull, omdat ik deze origineler vond. Grote inspiratie was natuurlijk weer Samantha Ravndahl. 
Klik hier voor de how to! 


Halloween in Coffee Café blijft mijn favoriet. Katja is weer helemaal los gegaan is de decoratie, de halloween specials en hun eigen angstaanjagende mooie make-up! 


Ik had een koffie date met Steffi. We hadden elkaar al even niet gezien dus dat was weer fijn bijkletsen. Ik ging voor de Trick Or Treat en Steffi nam de Black Widow. 


Het was me bijna een soap geworden mijn bestelling bij Sephora fr. Begin oktober bestelde ik samen met Steffi het Too Faced The Power Of Makeup palette in samenwerking met Nikkietutorials, om het uiteindelijk eind oktober aan te krijgen. Ik heb mijn beste frans naar boven moeten halen en heel wat mailtjes gestuurd, want er was duidelijk iets misgegaan. Gelukkig ziet het er super pretty uit en kan ik niet wachten om ermee aan de slag te gaan. 



Hoe kan je nu niet van herfstwandelingen houden? 
Gisteren ging ik samen met mijn zus, schoonbroer en nichtjes naar Bokrijk voor het Kattekwaad event. De herfstsfeer er rond maakte het wel erg mooi en het was dan ook nog eens een top weertje. 


In november heb ik nog niet erg veel op de planning staan. Wél heb ik een opleiding hairstyling en ga ik mijn eerste chemische peeling laten doen waar ik jullie binnenkort zeker meer over ga vertellen. 


9 opmerkingen

  1. Leuke foto's en een herfstverslag ten top hihi! De palettes die er in voorkomen zijn zo mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve foto van Bo. En oooh, speculaas, lekkerrrrr. Nog nooit zelf gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die drankjes bij Coffee Café zien er zo lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie halloween look! En die drankjes bij coffee café zien er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's, ben al helemaal in herfst en Halloween stemming :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's en yumm stoofvlees met patatjes...lekkerrrr!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh, hoe is die Yankee Candle? Ik heb zin in winterse geuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben enorm blij dat onze Sephora bestelling toegekomen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, ging even stuk om dat evil mandarijntje. Leuk om te zien allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.