VLOG #5 | Foodtruck Festival, Bobo Fashion Show + naar Londen?

donderdag 15 september 2016


Beter later dan nooit. De laatste dagen waren druk en vooral vermoeiend door de hitte, maar ik heb mijn nieuwe vlog toch nog net kunnen bewerken. Ik neem je deze keer mee naar oa het Foodtruck Festival in Hasselt (mijn excuses als je er honger van krijgt!) en naar de Bobo Fashion show. De video waarbij ik een deel vergat op te nemen ga ik helaas niet kunnen gebruiken, maar ik ga snel weer aan de slag om een nieuwe look op te nemen! 




4 opmerkingen

  1. Ben nog nooit naar een food festival geweest, lijkt me leuk! (en gevaarlijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind een foodtruck festival altijd ontzettend leuk, jammer dat ze bijna nooit kleine porties verkopen want ik wil meer dan 1 ding proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat ziet dat er heerlijk uit! Ik ben dol op foodtrucks! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HAP is super fijn hé! Ik ben al een aantal keer in Herentals geweest. Komt ook oorspronkelijk van hier geloof ik. Leuke vlog!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.