Travel Products To The Rescue

woensdag 27 juli 2016


Ook al hou ik van reizen, mijn huid en haren zijn er niet zo gek van. Een warm en droog klimaat zorgen voor een ontploft kapsel en brengen extra onzuiverheden met zich mee. Keer op keer heb ik er last van. Gelukkig heb ik wél de nodige producten bij die mij ter hulp schieten als ik het nodig heb. In mijn koffer staken heel wat beauty producten, maar dit zijn toch wel degene waarvan ik erg blij was dat ik ze mee had. 


La Roche-Posay Cicaplast Baume B5 kalmerende herstellende balsem
Eentje die last minute nog mee de koffer in ging, want je weet natuurlijk nooit als je iets voor krijgt op vakantie. Goed dat ik hem bij had, want wie werd er aan het zwembad gestoken door één of ander insect? Jawel, dramaqueen hierzo had geen idee hoe erg ik eraan toe zou zijn dus bedacht ik me niet om terug naar de hotelkamer te gaan en daar een goede laag van deze herstellende crème op te doen. De Cicaplast is een multifunctioneel product trouwens (goed voor beschadiging, irritaties of droge plekken).
Het branderige van de insectenbeet die ik had verdween geleidelijk en de dag nadien had ik er geen enkele last van. Zeker mijn redder in nood!

Lush A Breath Of Fresh Air Toner
Mijn huid wordt altijd erg onrustig als ik op reis ben, waardoor er onverwachte puistjes opduiken. Deze toner heeft mijn huid goed gekalmeerd en zorgde voor een heerlijke verfrissing. 

Vichy Idéal Soleil SPF 30 Ultra-melting Milk-Gel for wet or dry skin
Een zonnecrème mocht zonder twijfel niet ontbreken, maar meestal heb ik niet zo'n wauw gevoel zoals ik bij deze van Vichy had. Niet enkel heeft deze zonnecrème een erg vloeibare textuur, waardoor hij makkelijk uitsmeert, hij wordt ook snel opgenomen zonder zo'n vervelend plaklaagje na te laten. Een heerlijke geur en een streeploos resultaat krijg je er ook nog bij!


Rosebud Salve
In de winter is de koude de boosdoener van droge lippen, maar in de zomer zorgt de zon hiervoor. Een goede laag van mijn geliefde Rosebud Salve lost dit voor mij gelukkig in één, twee, drie op. 

L'Occitane Foot Cream
Een voetcrème zou eigenlijk een must moeten zijn voor in je reiskoffer. Ik was in ieder geval content dat ik deze nog snel mee griste. Na uitstapjes of wandelingen in de zon kregen mijn voeten steeds een grote oppepper van deze voetcrème. Hij ruikt naar lavendel wat voor de nodige ontspanning zorgde bij het aanbrengen. 

L'Oréal Silver Shampoo
Een lifesaver voor als je blonde haren hebt: zilvershampoo. Het chloorwater van het zwembad kan nogal gevaarlijk zijn voor ons blondies. Mijn haren zijn gelukkig nog nooit verkleurd, maar het gele wordt steeds geneutraliseerd door deze paars-blauwe shampoo van L'Oréal. 


La Roche-Posay Anthelois XL Ultra Light Fluid (geschikt voor een gevoelige huid)
Een zonnebescherming met SPF 50 is voor mij onmisbaar voor mijn gezicht. Ik moet opletten met pigmentvlekken, want deze duiken steeds op als ik lange tijd in de zon vertoef. Net als de Idéal Soleil van Vichy is deze van La Roche-Posay erg vloeibaar. Je brengt hierdoor maar een dun laagje aan en ondanks dat hij geen matte finish heeft doet hij mijn huid bijna niet glimmen.  Ik voel hem amper zitten en dat maakt hem voor mij erg fijn. Ik breng deze zonnebescherming met plezier dagelijks na mijn moisturizer aan.





Welk product is jou redder in nood op reis?

7 opmerkingen

  1. Lush lush lush! Ik wil dat product nog gaan kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik neem altijd de Lush Wiccy Magic Muscles massagebar mee op reis. Ideaal voor vermoeide benen, voetjes,... Al kan ik me zeker ook vinden in dit lijstje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel handig allemaal! Ik bewaar altijd testers voor vakanties, dus het is bij mij altijd 1 grote verrassing, haha. Voetcrème is wel een goede trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zonnenbrand! Maar maskertjes gaan ook altijd mee, zalig in de vakantie vind ik dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne producten allemaal :D Zeker zonnebrandcrème is heel erg belangrijk :D En uiteraard dat product van Lush ook :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De zonnecrème van Vichy rook super lekker!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.