NYX | Soft Matte Lip Cream 'Ibiza'

maandag 4 juli 2016


Jullie wisten het misschien nog niet, maar de Soft Matte Lip Creams van NYX gaan way back. Ze bestaan al zeker zeven jaar, maar plots zijn ze erg populair geworden (blame de matte lipstick trend). Enkele jaren geleden was ik er zo door geïntrigeerd, maar toen was NYX nog niet zo makkelijk te verkrijgen bij ons. Ik verloor de Soft Matte Lip Cream zo wat uit het oog al was ik nog steeds heel nieuwsgierig dus besloot ik het er eindelijk op te wagen. Anna Nooshin zweert bij de kleur Ibiza (zou volgens haar iedereen goed staan) en ik besloot deze te proberen. 


Deze zomer wil ik nog graag een shopdagje in Gent plannen, want de nieuwe NYX store ziet er gé-wel-dig uit + de witte eyeliner staat al zó lang op mijn wishlist en deze is online altijd uitverkocht of moeilijk te vinden.
NYX vind ik prijs kwaliteit een erg goed merk. Het doet me ook steeds terugdenken aan de begin periode van mijn blog, omdat ik er toen helemaal zot van was.

De Soft Matte Lip Creams bestaan officieel uit 34 kleuren. Ik ben benieuwd als ze allemaal in de NYX store te verkrijgen zijn. Bij Douglas online vind je er momenteel 16.
Eigenlijk is de Soft Matte Lip Cream de voorganger van de liquid lipstick. NYX is ook het eerste merk die volgens mij zo'n lipproduct uitbracht (correct me if i'm wrong!). Het is een romig product dat makkelijk aanbrengt op je lippen en daarna volledig mat opdroogt. 
De Soft Matte Lip Cream zouden wél comfortabel moeten blijven aanvoelen en je lippen niet uitdrogen




Ibiza vind ik een lastige kleur om te omschrijven. Hij ziet er koraalrood uit, maar ook wat roze. Op mijn lichte huid is hij best wel opvallend wat hem een perfect zomers kleurtje maakt. 


De Soft Matte Lip Cream heeft wat tijd nodig om volledig op te drogen. Ik vroeg me in het begin af als hij dat überhaupt wel zou doen. De dekking is prima met één laagje en deze lip cream is gelukkig niet plakkerig. Hij voelt best comfortabel aan op mijn lippen, alleen is het wel niet een liquid lipstick die echt extreem lang blijft zitten. Na een maaltijd vraagt hij om bijgewerkt te worden. Dit stoort voor mij niet, want ik moet elke lipsticks wel bijwerken nadat ik gegeten heb. 
De formule vind ik fijn en de kleur is supermooi. Eentje die ik vaak naar boven ga halen de komende weken!

Ben jij al bekend met de NYX Soft Matte Lip Creams? 


Prijs bij Douglas: €7,50


15 opmerkingen

  1. Ik vind hem onwijs mooi! Zelf heb ik ook 2 matte lip creams van NYX. Een is helaas wel wat te licht en dekt niet zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ik wist niet dat ze zo lang bestonden :O staat je super goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er mooi uit! Echt zomers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur! Ik heb zelf ook een paar van deze soft matte lip creams op mijn wishlist staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleur! Echt iets voor mij ^^ -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie ze vaak voorbij komen! Het maakt mij nieuwsgierig!!! Deze kleur staat je erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een gave kleur, maar niet een kleur die ik veel zal dragen. Het staat jou wel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oehh...wat een mooi zomers kleurtje, staat je prachtig!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk kleurtje en staat je heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb dit kleurtje ook en ik vind het prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kleur! Staat je ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.