OPGEMAAKT | Mei '16

zondag 12 juni 2016


Je weet pas echt wanneer je een product goed vindt als het eenmaal op is en je het nadien enorm mist. Zo heb ik er vorige maand enkele verslonden die als het aan mij lag veel langer mochten meegaan. Ik maak misschien niet elke maand extreem veel op, maar ja ik probeer dan ook zuinig te zijn en ik test zoveel producten dat het soms moeilijk is om nog iets op te maken! Maar ik klaag niet, hier hou ik gewoon van. In ieder geval deze maand neem ik afscheid van: 


Payot - Nourishing Restructuring Cream 
Als ik op weekend ga op ergens blijf logeren neem ik altijd mini's mee, want wanneer ga ik ze anders gebruiken? Toen ik begin mei naar Maastricht ging nam ik deze moisturizer van Payot mee. Hij is aan te raden als je een droge huid hebt, want hij werkt vooral voedend en beschermend. Ik had vorige maand wat last van droge wangen en deze heeft me hierin zeker geholpen. 

Oké, hier wordt het afscheid wat zwaarder. Ik vond dit echt wel een heel goed serum dat merk ik vooral nu ik heb niet meer gebruik. Mijn huid voelde echt wel gladder aan. Eigenlijk moet je het serum na drie maanden hebben opgemaakt, omdat de stoffen die erin zitten dan hun werking verliezen. Ik heb er langer over gedaan en merkte hier niet echt veel verschil door. Jammer dat hij zo prijzig is anders kocht ik hem meteen opnnieuw!

Uit mijn adventskalender van L'Occitane deze Verbena douche gel. Als je van citroen houdt is deze echt iets voor jou. Normaal is dat niet mijn favoriete geur, maar ik kon hem zeker appreciëren. De geur werkt verfrissend en geeft je een oppepper. 


Redken scoort bij mij altijd wel! Ik kan ze zeker mijn favoriet merk op gebied van haarverzorging noemen. In combinatie met de conditioner/haarmasker merkte ik dat ik veel minder pluizig haar had + ze zorgen ook voor de nodige voeding en zachtheid. 

Je had al kunnen zien dat ik mijn oude Beautyblender heb vervangen. Tijd om deze weg te doen! 

Winter of zomer, ik gebruik nog steeds mijn handcrème dagelijks. Misschien wel ietsje minder als in de winter. Deze deed het weer prima zoals ik gewend ben van L'Occitane! 



4 opmerkingen

  1. Hihi de beauty blender opgemaakt, dat klinkt zo gek. Maar zo'n ding is natuurlijk wel ooit aan vervanging toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie producten heb je opgemaakt! Ik gebruik ook dagelijks handcrème en ik maak echt elke maand super veel producten op! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie producten heb je opgemaakt. Die handcrème met mango van L'Occitane lijkt me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je fijne producten opgemaakt, leuk voor te zien :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.