PERSONAL | Picture My Life - Mei '16

dinsdag 31 mei 2016


Afgelopen maand draaide vooral om lekker eten, de gezondere opties daarvan, leuke events en uitstapjes. Laten we vooral die laatste regendagen van mei vergeten en hopen dat we stilaan de zomer mogen verwelkomen, want die komt er snel aan. Ik ben er alvast klaar voor! 


Ja hoor begin deze maand was het wél nog zonnig weer. Ik en Steffi vonden dat daar een 'ijsje' bijhoorde. Als ik een ijsje eet moet alles erop en eraan zijn haha. 


Event time! Ik zakte af naar Brussel om tal van nieuwigheden te ontdekken van Roger & Gallet, Vichy en La Roche-Posay. 


Overgewaaid uit japan: de raindrop cake. Een verfrissend dessert dat erg weinig calorieën bevat. Ik vond het vooral zoet en jelly-achtig. 

De nieuwe Dermablend 3D correctie van Vichy sprak me meteen aan. Ik moet hem nog uitgebreid testen! 


Bezoekjes aan Coffee Café zijn altijd een groot feest en als er heerlijke taarten aan de toog staan moeten we ervan profiteren. 


Soms heb je van die 'bad hair day' dagen..


De allereerste internationale Hair Fashion Night van België! Een avondje om je haar te laten transformeren met het nodige advies. Het was een feestje op zich met veel volk en lekkere hapjes en drankjes. 


Goodiebag!


Funtimes! Ik ging voor twee dagen naar Maastricht met twee vriendinnen. Mijn verslag ervan kan je hier terugvinden. 


Een concept naar mijn hart: het foodtruck festival! Ik was meteen enthousiast toen ik hoorde dat het dit jaar terug zou komen naar Hasselt. Voor mij mochten ze het wel grootser zien en veel meer trucks laten komen. 


Iemand een broodje krokodil? 



Ik ben niet zo voor de traditionele hot dog, maar wel op de New York wijze! Ik ben vergeten hoe deze noemde, maar hij was in elk geval erg lekker. 


Na het zondigen gaan we weer de healthy kant op. Dit blijft mijn favoriet ontbijt: yoghurt met granola, aardbeien, blauw bessen en een hoop superfoods. 


Een voordeel bij het bestellen van Adele tickets in de Advance sale: je krijgt ze opgestuurd en hebt dus geen afgeprinte versie. Ja, ik ben één van die mensen die al zijn festival/concert tickets bijhoud. Herinneringen voor later he ;)


In Zonhoven opende de nieuwe Albert Heijn. Aangezien dat maar vijf minuten van mijn deur ligt hebben ze mij hier weer gelukkig mee gemaakt. Ik sloeg alvast een voorraad gezonde snacks binnen! 


Mijn leven draait blijkbaar enkel rond eten haha. Alles wat ik eet lijkt dan ook nog eens fotogeniek te zijn! Ik mocht vorige week bij mijn buren gaan eten (maandelijkse traditie!) en er werden verse pizza's gemaakt. Pizza party friday night was het eerste wat bij me opkwam haha. Wie de SaconneJolys volgt op YouTube begrijpt me wel. 


Dit kon ik niet anders dan delen met jullie! Afgelopen zaterdag was ik sushi bij Aki in Hasselt gaan eten. Zó lekker, enkel hadden ze de gember vergeten en die moest ik toch even erbij vragen. 


Een thank you pakketje van L'Oréal Professional ♥ Verwacht vooral veel volume in mijn haren binnenkort! 



6 opmerkingen

  1. Coffee Café ziet er inderdaad de moeite uit! En inderdaad, zonnige dagen = ice cream!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. All that food! het ziet er zo amazing uit! echt leuk + lekker! toffe foto's weer meid liefs en een fijne week verder <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga in Juli ook naar foodtruck festival lijkt me erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's, Oo al dat lekkere eten :o!
    Krijg er honger van, hahaha!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De selfie stick komt op vakantie misschien nog goed van pas :-)!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.