L'Occitane | Almond Velvet Hand Cream SPF15

zaterdag 21 mei 2016


Mijn gezicht en lichaam voorzie ik al van de maximale bescherming in de zomer, maar eerlijk gezegd vergeet ik mijn handen erg vaak. Vorig jaar besefte ik dat ik eraan moest denken ze steeds mee in te smeren, want je weet wat ze zeggen: je handen verraden je leeftijd. Ik zou ze dus het liefst zolang mogelijk 'jong' willen houden, zonder de ouderdomsvlekken en wat er allemaal bij komt kijken. L'Occitane (met de beste handcrèmes ooit) heeft een handcrème met UV filters uitgebracht en laat dat nu net zijn waar ik naar zocht. 


ALMOND VELVET HANDS
De romige, fluweelzachte handcrème is verrijkt met stamcellen van de amandelboom, amandeleiwitten en UV filters om de jeugdigheid van uw huid te beschermen. 
Je handen zijn intens gevoed, je huid voelt gladder en fijne lijntjes verminderen. Ook wordt de huid egaler en voorkomt hij het ontstaan van ouderdomsvlekken. 

Ik ben de 30ml handcrèmes van L'Occitane gewoon, maar ik vind het geweldig dat deze in 75ml komt. Mezelf kennende ga ik hem de hele zomer dagelijks gebruiken dus dan komt dit formaat goed van pas. Nog steeds is hij handtas proof, want zoveel plaats neemt hij niet in beslag. 

Voordat ik hem had gekocht moest ik toch nog even de geur checken, want amandel kan soms een beetje tegensteken vind ik persoonlijk. L'Occitane stelt me zoals gewoonlijk niet teleur: de geur is za-lig! Hij wordt omschreven als een bloemige, poederachtige geur van bloeiende amandelbomen. Dit ruik ik er perfect in terug. De geur is zacht en is er eentje die ik zeker niet beu zal worden. 


De handcrème zelf is romig, maar toch licht genoeg om hem in de zomer te gebruiken. Hij trekt snel in en laat mijn handen inderdaad fluweelzacht aanvoelen. 
Er wordt aangeraden de handcrème een kwartiertje voor je de zon in gaat aan te brengen en dit om de twee uur te herhalen. Hangt er natuurlijk vanaf hoelang je in de zon vertoeft. 

De nodige bescherming voor mijn handen heb ik al, nu de zon nog. 

Prijs: €19,00

4 opmerkingen

  1. Haha inderdaad, nu de zon nog! Ik smeer zelf gewoon altijd zonnebrand op mijn handen als ik dan toch bezig ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind de geur van deze lijn echt superlekker. Altijd interessant als er SPF in een handcreme zit. Kom je niet vaak tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, klinkt goed, zeker met die zonnebescherming want handen is iets wat ik vaak zou vergeten insmeren! Benieuwd naar de geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vergeet het ook altijd, ik heb echt periodes dat ik te weinig aandacht aan mijn handen schenk. Zeker in de zomer. Kinkt heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.