FIRST IMPRESSION | BENEFIT 'DO THE HOOLA'

woensdag 11 mei 2016


Dan mag het nog mooi weer zijn, lang in de zon liggen is niets voor mij. Volledig ingesmeerd begon ik er afgelopen weekend aan, maar langer dan een uurtje zie je me dat niet doen. Erg gezond is het ook niet, maar ik wou graag een mini tan hebben, zodat ik geen licht meer zou geven in het donker haha. Mijn gezicht bescherm ik altijd extra goed, want pigmentvlekken duiken anders op weet je wel en die ben ik stilaan beu. Met gevolg bruint mijn gezicht amper en werd het tijd om dit op een andere manier aan te pakken: bronzer! 
Een bronzer die al een tijdje hoog op mijn verlanglijstje stond is Hoola van Benefit. Nu zag ik bij INNO dit leuke Do The Hoola setje liggen wat me de ideale kans leek om meerdere producten uit te kunnen testen. 



BRONZER TO THE RESCUE!
Benefit heeft tal van nieuwe Hoola producten dit voorjaar uitgebracht. Ze zien er stuk voor stuk erg zomers en vooral hebberig uit. 
Omdat ik niet zo erg vaak bronzer gebruik (enkel om te shapen, maar dat is voor mij eerder een contourkleur) is deze set wel perfect. Ook om mee te nemen op vakantie is dit zeker handig. 

Do The Hoola bevat:
Hoola - Ultra Plush Lip Gloss
They're Real! Mascara
Hoola - Bronzing Powder
Dew The Hoola - Sheer Soft-Matte Face Bronzer
BeneBalm Hydrating Tinted Lip Balm
Kwastje om bronzer mee aan te brengen





Van links naar rechts: Dew The Hoola, Hoola Bronzer, Ultra Plush Lip Gloss & BeneBalm

FIRST IMPRESSION
Ik ga niet alle producten uit deze set afzonderlijk reviewen, gewoon omdat het ook mini's zijn, maar wil jullie al zeker mijn eerste indruk erover nalaten. Als ze me goed gaan bevallen zal je ze zeker tussen mijn favorieten of bij een look zien opduiken. 

Dew The Hoola schrok me eerst even af, omdat hij bij het uitsmeren eerst redelijk donker en oranje leek. Nadat je hem volledig hebt uitgesmeerd in je gezicht verandert dit wel in een subtiele sunkissed look, nice! Je zou deze vloeibare bronzer onder of boven je foundation kunnen aanbrengen. Ik vind hem toch fijner om onder mijn foundation aan te brengen. Dat smeert ook veel makkelijker uit. 

Ik kan de hype rond de Hoola bronzer wel begrijpen. Ik zou hem niet meteen gebruiken om te contouren, maar wel om hem aan te brengen op mijn jukbeenderen, neus, kin en voorhoofd. De plaatsen waar je door de zon het snelst bruin wordt dus! Het resultaat van deze bronzer vind ik er mooi en natuurlijk uitzien. 

De Ulta Plush Lip Gloss heeft een subtiele gouden gloed die mooi staat bij een gebronsde huid en hij heeft een fruitig smaakje. 
BeneBalm heeft dan eerder een bloemige geur en geeft je lippen de nodige verzorging (hello soft lips) voorzien met een licht rode tint. 

Naar de They're Real mascara was ik ook razend benieuwd dus erg tof dat hij hier bijzit. Hij is nog maar even in gebruik, maar mijn eerste gedacht was meteen: not bad, not bad at all! Een mascara heeft altijd meer tijd nodig om een goed oordeel te vellen dus hier kom ik nog op terug.

Het bijbehorende kwastje heb ik trouwens ook al gebruikt. Het is niet meteen dé beste kwast ook, maar voor onderweg vind ik hem best ok om mee te werken. Alleen hou ik niet zo van het 'streep' effect wat je hier wel snel door krijgt. 




Prijs bij INNO: €29,76


11 opmerkingen

  1. Het is een leuke set om van alles te proberen! Al ben ik alleen benieuwd naar de bronzer haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige producten! die poeder ziet er erg fijn uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige producten van Benefit en wat zijn hun verpakking toch altijd gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah ze zien er altijd al zo mooi uit he! die mascara moet je even aan wennen maar ik gebruik hem nu nog steeds (dip hem stiekem in een vollere mascara, ideaal).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke zomerse set :D Lijkt me leuk voor als je eens op reis gaat :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De Hoola Bronzer heb ik ook die is inderdaad erg fijn, leuk setje zeg en ik wist niet dat je Benefit kan kopen bij de Inno :o
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi setje, een paar minietjes samen in een setje is altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De prijs van de set vind ik oké. Ik had het duurder ingeschat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie set is dit! Ik hou van de Hoola Bronzer en wil de nieuwe producten ook wel eens ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind die setjes altijd zo leuk, deze is ook erg mooi :D handig om van alles te kunnen testen. Het ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.