Festival Make-Up Look

zaterdag 7 mei 2016


Kan je het geloven dat ik net bij dit weer ziek word? Ik zit nog in de ontkenningsfase, maar aangezien ik 's nachts niet meer kon slapen door een enorme zere keel kan ik er volgens mij niet meer omheen. Het is zelden dat ik ziek ben en dat valt op aangezien mijn Strepsils al twee jaar over tijd waren, maar ik geef het nog een dagje mij kennende. 
Mijn plan was anders om nog eens een video op te nemen, maar dat vraagt zoveel energie van mij dat ik het weer moet uitstellen. 
Iets wat al even door mijn hoofd spookte was een festival look maken, à la Coachella en dit is het resultaat:


Ik hou ervan om naar festivals te gaan, helaas doe ik er niet meer zoveel als vroeger, maar dat zal de pret niet bederven. Mijn haren moeten alvast een stuk groeien tegen dat het Pukkelpop is, want een vissengraatvlecht maken is momenteel een beetje onbegonnen werk en laat dat nu net zijn wat ik dan wil haha. 

Voor deze look heb ik gebruikt: 
Urban Decay Naked Skin Foundation
Urban Decay Naked Concealer
MAC Prep+Prime Transparant Finishing Powder
Hourglass Ambient Lighting palette 
NYX Taupe blush
Essence 'Heat Wave' blush
BeccaxJaclyn Hill Champagne Pop 
MAC Charcoal Brown voor wenkbrauwen
NYX Lip Lingerie Bedtime Flirt 

Ogen:
MAC Soft Ochre Paint Pot
Too Faced Chocolate Bar Palette 'White Chocolate' op bewegend ooglid, 'Salted Caramel' in crease 
MakeUp Geek Cherry Cola in crease en binnenkant oog
MakeUp Geek 'Burlesque + Cherry Cola' onder oog
MAC Golden Glitter binnenkant ooghoek
House Of Lashes 'Boudoir'
Catrice Liquid Liner 
NYX Jumbo Eye Pencil 'Milk'


Zouden jullie hier nog graag een tutorial van willen zien? 


7 opmerkingen

  1. Prachtige look! Ik moet ook nog maar eens nadenken over een festival look!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie look voor festival! Ik vind je wimpers erg geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je goed! Leuk bedacht met de stipjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. those lashes! ze staan je geweldig meid! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend dat je ziek was met het mooie weer en er daardoor niet van hebt kunnen genieten. Je ziet er (ondanks dat je ziek was; niks van te zien trouwens!) amazing uit met deze look, super mooi met die killer lashes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vervelend dat je ziek bent geworden en dan nog eens met het mooie weer, ik hoop dat je snel wat beter word! Wat een prachtige festival look :o!
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.