FAVORIETE DRUGSTORE PRODUCTEN 'MAKE-UP'

zondag 8 mei 2016


Hoewel ik tegenwoordig vaker aangetrokken word tot duurdere luxe merken heb ik ook nog steeds een zwak voor de 'betaalbare' make-up. Niet alles van deze high end merken is altijd beter. Ik heb zelfs een lichte voorkeur als het gaat over eyeliner om deze dan toch gewoon in het Kruidvat te gaan halen en zo zijn er nog wel enkele producten die ik echt graag gebruik. Vandaag deel ik je mijn favoriete drugstore producten en hierbij bedoel ik die je enkel bij Kruidvat of Etos kan kopen. 


Bourjois Healthy Mix Foundation
De laatste tijd heb ik deze een beetje verwaarloosd, maar ik ben nog steeds fan van deze foundation. Hij geeft mijn huid een gezonde gloed en geeft een medium dekking wat ik prima vind voor tijdens de werkweek. 

Maybelline Fix Me Concealer
Qua verpaking zal deze absoluut geen prijs ontvangen, want helaas zijn alle letters er al af en ik ben nochtans lief voor mijn make-up. Maar deze concealer wissel ik vaak af met de Naked Skin Concealer van Urban Decay. Hij is dun en makkelijk te blenden + zorgt voor een wakkere blik. Ook blijft hij voor mij pirma zitten en kruipt hij niet tussen de lijntjes!

Catrice Liquid Liner 'Dating Joe Black'
Ik ben al een hele tijd met Joe Black aan het daten haha, want deze eyeliner koop ik steeds opnieuw. Werkt makkelijk, droogt mat op, is gitzwart en zit de hele dag perfect! All time favourite

Essence All About Matt! 
De verpakking van dit poeder begint het ook moeilijk te krijgen, maar dit poeder is super! Hij heeft een erg fijne korrel waardoor je hem niet zit zitten nadat je hem hebt aangebracht. Top! 


Rimmel Kate Moss lipstick 101
Wat heb ik deze lipstick veel gedragen! De Kate Moss lijn van Rimmel vind ik een echte aanrader. Voor mij is dit een goede dupe voor Please Me van MAC. 

L'Oréal Nude Magique Cushion Foundation
Nog zo'n fijn product is deze cushion foundation van L'Oréal. Hij geeft een dewy finish met een medium dekking en is handig voor onderweg.

L'Oréal Color Riche Blake's Pure Red 
Mijn favoriete high street rode lipstick is deze van L'Oréal. Hij is mat, maar niet uitdrogend en geeft een mooie intense dekking. 

Catrice Eyebrow Lifter
Een tip voor als je je wenkbrauwen strakker wilt doen lijken of een liftend effect wilt creëren. Ik gebruik dit potlood graag, je brengt hem gewoon aan net onder je wenkbrauwen en blend hem met je vinger lichtjes uit, zodat effect zachter wordt. 

Maybelline Lash Sensational mascara
Maybelline brengt naar mijn mening vaak erg goede mascara's uit. Ik ga bijna afscheid moeten nemen van deze Lash Sensational, want hij begint lichtjes uit te drogen, maar ik heb al verschillende maanden veel plezier ervan gehad. Hij geeft net volume genoeg zonder mijn wimpers aan elkaar te kleven. 


Wat is jou favoriete drugstore product? 

17 opmerkingen

  1. Ik heb die poeder al een paar keer helemaal opgemaakt. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook die foundation van Bourjois en ben er ook erg tevreden over! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kate moss lipsticks vind ik ook erg fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Bourjois foundation is echt al jaren mijn favoriet. Ik vind de fit me foundation trouwens even goed,ook een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat poeder van Essence vond ik persoonlijk maar zo zo. Heb onlangs de nieuwe losse versie gekocht en zodra mijn huidige poeder op is ga 'm proberen, ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie zoveel favorieten voorbij komen dat ook favo zijn van mij! Leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De Bourjois foundation en Maybelline mascara vind ik ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijne producten allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo mooie lipstick! Dat essence poeder hoor ik ook alleen maar goed dingen over. De healthy mix foundation wil ik ook nog eens proberen :O

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie producten en die lipstick is ook zo fijn! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben zo benieuwd naar de Cushion foundation van L'Oréal! Ik hoor daar veel goede dingen over

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De Cushion foundation van L'Oréal is ook een grote favoriet van mij en de All About Matt poeder van Essence ook, ik heb er al drie opgemaakt :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk artikel! Ik vind die foundation ook erg fijn, maar nu gaat het mijn ogen ineens heel erg irriteren, nochtans een nieuw flesje. Misschien zit er nu meer parfum in ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De Bourjois foundation is ook een lange favoriet van mij. Die eyeliner van Catrice heb ik al zoveel goed over gehoord, dat ik die echt eens moet proberen! Leuk artikel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie producten! De Kate Moss lipstick ziet er prachtig uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De Lash Sensational van Maybelline is geweldig =)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.