6 beauty musthaves voor de lente

zondag 1 mei 2016


Heb je de weerkaart van de komende week al bekeken? Bon, dan moet ik je vast niet vertellen dat we ons helemaal lenteproof mogen maken. Ik trok alvast mijn kasten open met de conclusie dat mijn bleek vel kleedjes nog niet aankan, maar op gebied van beauty zijn er gelukkig minder struggles en wordt het tijd om de vrolijke kleurtjes weer naar boven te halen. Vandaag deel ik 6 van mijn musthaves die ik niet kan missen in de lente.



♥ Nagellak
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar tot nu droeg ik vooral donkere of neutrale kleuren op mijn nagels. Dat gaat weer veranderen, want ik ben zot van peachy, koraal achtige tinten in de lente. Het ziet er meteen een pak vrolijker uit.

♥ Dewy skin
Om een frisse lente look te creëren is het belangrijk om je huid te doen stralen. Als je gezegend bent met zo'n glowy teint, wel lucky you dan, maar ik heb toch een hulpmiddeltje nodig. Ik ontdekte nog maar net de Shimmering Event foundation van Kryolan die door het mengen met je foundation voor een dewy finish zorgt. Pretty!

♥ Bronzer
Wie net als mij nog niet veel zon heeft gezien dit jaar heeft er nood aan om bronzer te gebruiken. Breng hem aan vanaf je slapen in een 3-vorm richting je kin. Je krijgt meteen een sunkissed look

♥ Zomers parfum/Eau De Toilette
Ik skip de zwaardere geuren meteen vanaf dat het warmer wordt. Hello, Escada geurtjes! Ze doen me aan vakantie en zon denken en dat werkt meteen op je humeur.

♥ Lipstick
Net als bij nagellak pas ik mijn lipstick graag aan. Ik haal de mooiste en meest felle kleurtjes weer naar boven. 

♥ Highlighter/blush
Wat is het leven zonder highlighter? De shimmer bricks zijn zo fijn bij mooier weer. Ze zijn zo'n beetje een highlighter, blush en bronzer ineen, maar zorgen vooral voor een mooi glow. Musthave indeed!


Wat is jou absolute beauty musthave voor de lente? 

♥ 

5 opmerkingen

  1. Super mooie producten en inderdaad helemaal lente proof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige producten! Ben benieuwd naar de foundation.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grote Escada fan hier, dus die geur wil ik zeker proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie selectie heb je gemaakt! Ik ben ook helemaal gek op Born in Paradise van Escada. Zo'n heerlijke zomerse geur is het. Mijn flesje is inmiddels bijna leeg. Qua nagellak ben ik ook op de zomerse toer en laat ik de donkere kleuren in de kast en ga ik voor mooie roze tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie producten en inderdaad helemaal lente proof, leuk artikel!
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.