LOOK | Unexpected + Boudoir Lashes

woensdag 27 april 2016


Het is weer even geleden dat ik hier een look heb geplaatst en omdat ik graag mijn belofte hou besloot ik aan de slag te gaan met enkele MakeUp Geek oogschaduws die ik overlaatst aan jullie liet zien. Ik merk wel dat ik vaak naar dezelfde tinten grijp, whoops. Binnenkort dan maar eens wat creatiever uit de hoek komen! In ieder geval vandaag mijn look met Unexpected: 


Voor de ooglook heb ik gebruikt: 
Peach Smoothie in crease
Unexpected op het bewegend ooglid + onder het oog
Sensuous aan de buitenkant + in de crease geblend
Drama Queen aan de buitenkant om meer diepte te creëren + onder het oog

♥ Valse wimpers: House Of Lashes in 'Boudoir'

Het was ook de eerste keer dat ik de Boudoir wimpers van House Of Lashes naar boven haalde en ik ben er nu al verslaafd aan! Zó mooi. Mijn ogen lijken meteen een stuk groter. 
Ze zijn minder dramatisch dan de Iconic wimpers en maken ze daardoor draagbaarder. 
Ik gebruikte mijn Whirl lipstick van MAC nog eens net als de Cindy-Lou Manizer highlighter van The Balm. 



6 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.