Earth Kiss | Miracle Clay Facial Hydrate Bamboo Sheet Mask

maandag 25 april 2016


Wat hou ik toch van mijn wekelijkse masker momentjes. Ze zijn me bijna heilig. Nee serieus, mijn huid heeft er nood aan, maar de extra ontspanning waarvoor ze zorgen neem ik er maar al te graag bij. Enkele jaren geleden maakte ik voor het eerst kennis met sheet maskers. Deze voorgevormde maskers zijn doordrenkt met product en breng je zo aan op je gezicht. Ik vind ze ten eerste erg handig, omdat er niet veel extra bij komt kijken en ten tweede voelen ze zo fijn aan. 
Ik was vorige vrijdag nog eens een klein shopke gaan doen in mijn hometown Hasselt, zag dit sheet masker bij Essenza liggen en mijn nieuwsgierigheid was meteen gewekt.


Earth Kiss is de 100% natuurlijke maskerlijn van Montagne Jeunesse. Die laatste zal iedereen wel bekend in de oren klinken. Ik heb er in ieder geval al wel enkele maskertjes van geprobeerd. 
Erg leuk dat ze deze lijn uitbrachten, want ik vind zulke natuurlijke maskers zeker iets wat mijn aandacht trekt en ze lijken ook wel meer op te komen. 
Voorlopig hebben ze een assortiment van zes maskers waarvan ik dus het Miracle Clay Facial masker meenam. 
Het sheet masker zelf bestaat uit bamboe en bevat argile klei + baobab die de huid reinigt en hydrateert


IngrediĆ«ntenlijst. 


Het sheet masker na gebruik.
Tip: draag het masker als je alleen bent, want het ziet er redelijk angstaanjagend uit haha. 

MIJN ERVARING
Het blijft toch zalig zo'n sheet masker. Ik zou zo een voorraadje willen inslaan. Het masker heeft een vrij natuurlijke, klei geur. Zeker niet storend. De klei geeft wel af dus voorzichtig aanbrengen is wel de boodschap (anders beland het al snel in je haren). Eenmaal het masker erop zit heb ik 15 minuten ervan genoten. Door de klei voelt het masker na een tijdje wat trekkerig aan, maar zo weet je dat het zijn werking doet. Als de tijd om is verwijder ik de restjes nog met lauw water.
Mijn huid voelt nadien extra zuiver en gehydrateerd. Heerlijk gevoel! Voor mij een masker dat zeker voor herhaling vatbaar is. 

Prijs:€2,99
Gebruik jij wel eens een sheet masker? 


4 opmerkingen

  1. Wat goed dat het er na zo goed aanvoelt, dat had ik eigenlijk niet verwacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dit maskertje ook eens geprobeerd en ik vind het pure verwennerij, lekker hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik supergraag sheetmasks. Deze ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt als een heerlijke sheetmasks :)!
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.