Mijn 10 favoriete MAC lipsticks van dit moment

dinsdag 15 maart 2016


Ik ben de tel kwijt geraakt als het op mijn MAC lipsticks aankomt, maar toch weet ik goed genoeg welke kleuren ik allemaal in mijn bezit heb en merk ik meteen als ze niet compleet zijn. Het drama van er eentje kwijt geweest te zijn enkele weken terug zegt genoeg van hoe gehecht ik aan ze ben. Ik kan dus met zekerheid zeggen dat het mijn favoriete lipsticks zijn. Nu heb ik natuurlijk er enkele tussen zitten die ik in de loop der jaren of nog maar vrij recent erg vaak ben gaan gebruiken. Ik deel je daarom vandaag mijn 10 favoriete MAC lipsticks. 


Het zal je vast opvallen dat zo goed als elke lipstick mat is. Dat wilt niet zeggen dat ik nooit voor een andere finish ga, maar 9 van de 10 gaat mijn voorkeur hier naartoe. Qua kleuren kan ik zeggen dat deze ook vrij gevarieerd zijn. De laatste tijd hou ik net wat meer van naturel kleurtjes terwijl ik enkele jaren terug helemaal zot was van knal kleuren. 



Van links naar rechts:
Relentlessly Red - een helder koraal-roze kleur die neigt naar de rode kant (look) Dit is lange tijd mijn nr. 1 MAC lipstick geweest, maar ondertussen moet hij zijn plaats wel delen met All Fired Up
Faux - een bleke mauve kleur met satijnen finish (look) Dit is één van mijn favoriete go-to lipsticks 
Ruby Woo - een helder rood blauwe kleur met een retro matte finish. Eén van mijn eerste MAC lipsticks. Ik vind hem de perfecte retro rode kleur.
Honeylove - een nude kleur met een licht roze ondertoon en heeft een matte finish (look) Mijn ideale nude kleur die ik erg mooi vind bij een zware ooglook. 
Whirl - een bruine kleur met roze ondertoon (look) Whirl is best donker, maar is zo'n prachtige kleur. 



Van links naar rechts:
Please Me - een matte licht roze kleur. Dit was lange tijd mijn go-to kleur voordat ik Faux had. Nu vind ik hem iets te roze om dagelijks te gebruiken, maar nog steeds blijf ik hem geweldig vinden. 
Viva Glam Nicki - een helder roze kleur die neigt naar koraal met een satijnen finish. Deze droeg ik twee zomers geleden continu, heerlijk opvallende kleur. 
Mehr - een matte blauw roze kleur (look) Zo blij met mijn laatste aanwinst. Faux heeft serieuze concurrentie gekregen. 
Diva - een intens rode bordeaux kleur met een matte finish (look) Deze blijft voor een hoog glamour gehalte zorgen. Mijn favoriet in de herfst. 
All Fired Up - een helder fuchsia kleur met matte finish (look) Hier kan ik enkel bij zeggen: zalige kleur! 



Wat is jou favoriete MAC lipstick? 




17 opmerkingen

  1. Wat een mooie favoriete. Voor mij springt Viva Glam Nicki er echt uit. Mijn favoriete kleur is Peach Blossom momenteel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn favoriet op dit moment is Captive, al blijft Up The Amp ook geweldig voor mij! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren ! De viva glam nicky en please me zijn mijn persoonlijke favorieten !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind vooral viva glam nicki vet, die heb ik helaas nooit kunnen scoren. Maar ik heb nu toch geen MAC meer haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kleuren! Mijn favo is en blijft toch mehr

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb jij een mooie mac stash. Veel verschillende mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. veel variatie love it! ik hou van velvet teddy, vandaag alweer op

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er nog best veel vind ik! Super mooi! Mehr en Diva zijn zo prachtig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kleurtjes heb je in je stash, wauw! Diva is echt zo ontzettend mooi, mijn favoriet op dit moment is D for danger.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwie wat een parels heb je uitgekozen zeg! Honeylove staat op mijn wishlist.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een goede picks! Diva is echt mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mehr is echt wel een toppertje! Mooie swatches.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kleuren! Ik zelf houd altijd van bruintinten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi! Ik heb niet zo heel veel MAC lipsticks, maar ze zijn wel altijd van topkwaliteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oehh...mooie kleuren, ik hou van Mac lipsticks!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kleuren! Mijn favoriet blijf toch Velvet Teddy.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Please Me, Diva en All Fired Up vind ik prachtig! En een matte finish is ook mijn voorkeur, ja! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.