Dr. Van Der Hoog | Smooth Shea Butter Cupuaçu masker

vrijdag 29 januari 2016


Bij mijn opruimbeurt van een tijd terug kwam ik nog een masker tegen van Dr. Van Der Hoog en besloot hem te gebruiken bij mijn wekelijks pampering momentje. Aangezien hij fijn zou zijn voor een droge huid wou ik hem nog graag opmaken voordat de lente in het land is. Ik heb dan ook geen droge huid, enkel bij vriestemperaturen zoals vorige week ontstaan er vaak wat droge plekken in mijn gezicht dus deze verdiende wat extra aandacht. 



Het Smooth Shea Butter Cupuaçu masker bevat shea boter, cupuaçu boter en macadamia-olie. Allemaal ingrediënten om een droge huid aan te pakken. Cupuaçu is een exotische fruitsoort afkomstig van het amazoneregenwoud. Ze is familie van de cacaoboon en net zoals cacaoboter wordt ook cupuaçu boter oa gebruikt in verzorgingsproducten. 
"Cupuaçu boter zit boordevol antioxidanten, vitamine C, A en B en essentiële vetzuren die verdere uitdroging van je huid voorkomen en de natuurlijke barrièrefunctie van je huid versterken. Het helpt je huid bij het herstel van de natuurlijke absorptiecapaciteit om langdurig vocht vast te houden waarbij de elasticiteit van je huid verbetert. Het resultaat? Een gehydrateerde huid die weer heerlijk zacht aanvoelt"
Klinkt goed!



Omdat ik eerst niet zo goed wist wat ik moest verwachten van cupuaçu boter was ik verrast dat het masker erg fruitig rook. Na wat research was dit ook logisch natuurlijk. 
Een crème masker vind ik altijd prettig in gebruik. Je brengt een royale laag aan op je huid, laat het masker een 15-20 min zitten en spoelt hem erna weer makkelijk af
Als je een droge huid hebt zou ik je dit masker zeker aanraden, want mijn huid was nadien helemaal gehydrateerd en voelde ontzettend zacht aan. 
Ik gebruik niet meer zo vaak maskertjes van Dr. Van Der Hoog, maar deze heeft me toch aangenaam verrast!

Prijs: €2,29


8 opmerkingen

  1. Ik gebruik zelf vaak de maskers van Dr. van der Hoog. Deze heb ik ook gebruikt en vond hem ook erg fijn en maakte inderdaad de huid lekker zacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn huid is super gevoelig en kan dit helaas niet aan denk ik. Maar het is wel een leuk merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb al enkele maskertjes kan dit merk getest, ben nu wel benieuwd naar deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, dit lijkt me heerlijk! Ik gebruik voornamelijk maskers van Freeman uit een tube, maar dit lijkt me ook wel het proberen waard.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Shea butter vind ik altijd wel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt als een heerlijke masker :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij klinkt erg fijn! Vooral in deze wintermaanden als mijn huid wat droger is, kan ik echt wat hebben aan een masker wat voor hydratatie zorgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze klinkt lekker, vooral die ingrediënten! Mijn huid is momenteel ook erg droog en trekkerig, dus wellicht neem ik hem mee bij Kruidvat.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.