PERSONAL | BLOG VOORNEMENS VOOR 2016

maandag 21 december 2015


Meer water drinken, vaker gaan sporten, gezonder eten.. je kent de typische voornemens wel die vele elk jaar opnieuw maken. Ik leg me deze voornemens niet meer op. Ik vind zelfs dat ik het vrij goed gedaan heb ik 2015. Al zou er wel weer gewerkt moeten worden aan dat gezonder eten, maar bon. 
Dit jaar wil ik graag wel enkele blog voornemens maken die ik graag wil volhouden. Hier gaan we: 

Verder doen zoals ik bezig ben - ik leg de lat redelijk hoog op dit moment, maar hoop dat ik zeker zo verder kan blijven gaan. De inspiratie en zin om te bloggen is nog steeds erg aanwezig.
Mij niet schuldig voelen als ik enkele dagen geen artikel online zet - ik ben geen fulltime blogger die ervan kan leven (helaas) dus het is normaal dat ik niet elke dag evenveel tijd of nog de energie heb om aan een artikel te beginnen. Ik breng ook liever een artikel online waar ik 100% achter sta.
Mij niet continu vergelijken met andere bloggers - Soms is het best frustrerend om te zien hoe andere bloggers het doen. Hoe ze aan zoveel volgers komen, bij zoveel events worden uitgenodigd.. Ik wil dit echt van me afzetten, want het helpt me toch niet verder. Ik gun dit trouwens iedereen, maar ik krijg dan vaak het gevoel dat mijn blog 'niet goed genoeg' is. 
Vaker naar events gaan - Als ik dan uitgenodigd ben voor een event wil ik wel meer mijn best doen om te gaan. De afstand en het alleen reizen schrikt me vaak wat af + dat ik natuurlijk ook niet altijd kan omwille van werk, maar ik hoop dat dit beter gaat lukken in 2016!
Veel beauty, maar ook afwisseling - Mijn blog blijft voornamelijk over beauty en make-up gaan, maar zoals ik al eerder aangaf ga ik ook een nieuwe rubriek beginnen en wissel ik graag eens af. Recepten, persoonlijke artikels.. blijf je hier zeker ook nog zien.


Wat zijn jou goede voornemens voor het nieuwe jaar? 


♥ 

11 opmerkingen

  1. Mooie doelen :) En ik zou zeker zeggen ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb eigenlijk dezelfde blog voornemens voor het nieuwe jaar. Toeval, hé? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met je doelen! En ik denk dat meer mensen wel last hebben van het vergelijken/continu bloggen. -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie doelen :) Ik denk dat het goed is om zo'n doelen te stellen :D En ik probeer altijd te onthouden dat als andere bloggers keiveel naar events mogen en ik niet (euh alsof ik naar zo veel mag, not) maar dan nog: dan probeer ik gewoon blij voor hen te zijn en mee te volgen hoe tof het is :D want uiteindelijk bloggen we daar niet voor maar voor ons eigen plezier en zijn die dingen allemaal maar een mooi extratje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap je helemaal meid, voor mij zijn events ook altijd of op een dag wanneer ik moet werken of super verweg.. gewoon niet leuk! en ik word ook bijna niet uitgenodigd voor events terwijl ik toch ook aardig wat volgers al heb opgebouwd.. net geluk hebben of dat je veel over producten van hun heb geschreven! Niets aan te doen, verder vergelijk ik mezelf ook altijd (vooral met youtubers) sommige hebben zoveel volgers in een keer en dan denk ik hoe dan, die gebruik geen lampen, dure dingen die ik er wel voor heb aangeschaft om groter te worden haha heel frustrerend soms! fijne dagen en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah nummer 3 is heel herkenbaar. Soms voel ik me zelf zo "ondergewaardeerd" dat ik er echt een blogdip van kroeg. Mijn doel is dan ook hetzelfde als jouwes, het van me afzetten. Blij zijn met de dingen die ik wél krijg aangeboden, opgestuurd, etc. Mooi lijstje, hoop dat 2016 een prachtig (blog)jaar voor je wordt met veel mooie events, producten, samenwerkingen & veel meer! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie doelen. Ik wil me ook niet schuldig meer voelen als ik even niks kan plannen voor mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie doelen heb je :) Ik vergelijk mij ook steeds met andere bloggers en dan ben ik teleurgesteld als ik niet die ene leuke uitnodiging krijg, mag ik niet doen! :p x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie doelen! Ik wil vooral beter vooruit plannen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie voornemens, dingen die ik eigenlijk ook eens zou moeten doen. Heel herkenbaar! Wat ik zelf ook ga doen is meer durven en het gewoon te vragen als ik iets van een merk wil, ik heb gemerkt dat dat ook best kan maar toch is er nog een soort van barrière.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie doelen, ik had vandaag ook geen tijd voor een artikel te plaatsen en voel mij ook meteen schuldig dus dat moet ik ook nog leren van mij niet schuldig te voelen want het is inderdaad zoals jij zegt we zijn geen fulltime bloggers dus ik post ook liever een artikel die goed is of een pruts artikel :) X

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.