FUN ETHIC | MASKER '30 JAAR'

zaterdag 7 november 2015


Skincare, iets waar ik dol op ben! Ik kan zo genieten van een pampering momentje 's avonds als ik mijn make-up verwijder en het daarna verwen met een maskertje. Ik heb dan ook al heel wat maskers uitgeprobeerd en weet ondertussen waar mijn huid behoefte aan heeft. Als ik veel last heb van onzuiverheden dan doet een kleimasker wonderen, maar nu het stilaan kouder wordt (vooral 's ochtends op de fiets!) heb ik weer vaker last van droge plekken en die moeten dan weer gehydrateerd worden. 
Fun Ethic heeft zo'n masker dat 100% natuurlijk is en dan ook nog eens aangepast in aan mijn leeftijd!



Ik probeerde het micellair water al uit deze lijn, wat ik erg fijn vind, maar alleen een beetje jammer dat hij geen oogmake-up verwijderd. 
De lijn voor de 30+ bevat een frambozen extract dat antioxiderend werkt en dus huidveroudering tegengaat. 
Dit masker hydrateert, voed en herstelt. Iets waar mijn huid in de winter vaak behoefte aan heeft. Een droge, trekkerige huid vind ik verschrikkelijk dus ik probeer mijn masker momentjes nooit uit te stellen. 

Het Fun Ethic masker heeft een lichte rozen geur wat ik wel aangenamer vind dan als natuurlijke producten volledig biologisch ruiken. 
Het doseren is erg makkelijk door het pompje en het masker smeert ook vlot uit. Het is zo'n masker dat in 15 minuten zoveel mogelijk je huid indringt en een klein laagje overlaat wat je dan erna weer afspoelt. 
Resultaat? Een zachte, gevoede en gehydrateerde huid! Droge plekken zijn verdwenen en mijn huid kan er weer even tegen! 


Fun Ethic is online te koop bij SeBIO 

♥ 

7 opmerkingen

  1. Ik ken het merk niet, maar het klinkt wel erg fijn. Op één of andere manier wordt ik altijd een beetje aangetrokken door het woord frambozen-extract. Dit lijkt me altijd heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende dit merk nog helemaal niet, maar het product klinkt erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed, ik heb ook droge plekjes hier en daar en ben nog op zoek naar een fijn maskertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ideaal! Ik had er nog nooit van gehoord, naar het lijkt mij heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt prima! Mijn huid is sinds dit weekend plots weer heel gedehydrateerd precies, denk door de koude berglucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat klinkt echt leuk :D en de verpakking is tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hmm klinkt goed en leuke verpakking meid liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.