Yankee Candle | Out Of Africa

donderdag 15 oktober 2015


Geurkaarsen vind ik in deze tijd van het jaar mijn woning extra gezelligheid geven. Zo kan ik helemaal ontspannen door bepaalde geuren of zorgen ze voor een bepaalde sfeer zoals bij kerst. In elk geval ruikt het altijd heerlijk hier binnen en dan vooral als ik weer een lading Yankee Candles in huis heb! De Out Of Africa collectie is er eentje die perfect is voor het najaar. 


Out Of Africa bevat 4 geuren waaronder: Serengeti Sunset - Madagascan Orchid - Egyptian Musk en Kilimanjaro Stars

Ik begin met Serengeti Sunset die ik in een small jar heb. Hij wordt omschreven als een spannende mix van fruit, citrus, lotusbloem en amber. Hij behoort tot de frisse geuren. 
Mijn mening: Ik ruik er zeker en vast citrus in, maar volgens mij maakt het amber extract de geur ook wat warmer wat deze geur erg lekker maakt bij koude en natte herfstdagen. 


Madagascan Orchid (sample) behoort tot de bloemige geuren van Yankee Candle door de exotische geur van orchidee. Hij wordt ook als intens en intrigerend beschreven. 
Mijn mening: De geur is gelukkig niet te bloemig, want daar hou ik niet zo van. Hij heeft nog een zoete toets, waardoor ik deze geur heerlijk vind en aangenaam verrast ben. 


Egyptian Musk (sample) is een muskus geur met hints van vanillebonen en cederhout. Hij behoort ook tot de frisse geuren.
Mijn mening: een duidelijke muskus geur, maar niet te overheersend. Voor een parfum zal ik niet zo snel voor muskus gaan, maar deze geurkaars = zalig! 


Kilimanjaro Stars (sample) wordt omschreven als een scherpe, heldere berglucht vermengd met koele mint en aardse patchouli.
Mijn mening: De meest frisse geur die ik al van Yankee Candle heb geroken/gehad. Ik zou normaal niet voor zulke geuren gaan, maar toch ben ik fan. De munt zorgt eerder voor de frisse toets, want ik verdraag geen munt dus al een geluk dat het subtiel is. Deze doet me echt wel denken aan een koude wandeling in de bergen (niet dat ik dit al gedaan heb haha!).



Als ik een favoriet zou moeten kiezen zou ik gaan voor Serengeti Sunset + Madagscan Orchid! 

Yankee candle is online te koop bij Beautymelon
♥ 

9 opmerkingen

  1. Ik ben gek op Yankee Candle! Ik heb alle 4 deze geuren ook geprobeerd, ik had er tarts van gekocht en Egyptian Musk is mijn favoriet van deze! Die wil ik zeker nog in een grote kaars gaan kopen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop heerlijke geuren heb je er bij! Ik ben vooral benieuwd naar Madagascan Orchid, ik ben wat dat betreft dol op bloemige geuren <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb sinds kort ook voor het eerst Yankee Candle gekocht en hun geuren zijn echt heerlijk!
    Ik heb Candycane Lane en Fireside Treats en van deze ben ik benieuwd naar de Kilimanjaro Stars :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh ze lijken me allemaal wel heel erg lekker! Ik ben vooral benieuwd naar Egyptian Musk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben echt fan van Yankee Candle, deze zien er ook erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herfst = kaarsen + dekentjes! Deze geuren lijken mij echt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt heerlijk ik heb nu mijn wax kaartjes van yankee weer aan! puur genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb onlangs via dezelfde webshop ook een paar Yankee Candles spulletjes gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.