Terre D'Oc | Cactusvijg Handcrème

zondag 11 oktober 2015


Nu het stilaan kouder wordt begin ik te merken dat mijn handen weer wat extra verzorging vragen. Droge handen kunnen zo vervelend aanvoelen en hoe sommige verslaafd kunnen zijn aan lippenbalsem heb ik dit al eerder met handcrème. Ik heb er dan ook in alle hoeken van het huis ergens eentje liggen.
Terre d'Oc was voor mij nog compleet onbekend, al heb ik het hier en daar wel al eens zien opduiken. Afkomstig uit de Provence is Terre d'Oc een fair trade, biologisch merk. Ik testte de handcrème uit! 


Als ik het goed heb heeft Terre d'Oc vier verschillende lijnen: Argan - Shea Butter - Cactusvijg en Honing.
Iedere lijn heeft ook een uitgebreid aanbod op producten voor het gezicht en lichaam.
De cactusvijg handcrème heeft een voedende, verzachtende en beschermende functie. Je kan deze crème ook op andere droge plekken gebruiken zoals de ellebogen en voeten. 


Ingrediëntenlijst

Deze handcrème heeft misschien niet de heerlijkste geur (-), zijn werk doet hij wel. Hij trekt snel in je handen zonder een vette laag achter de laten (+), maakt droge handen meteen een stuk zachter (+) en beschermt ze de komende uren (+). Alles wat je verwacht van een goede handrème dus! Deze al me nog goed van pas komen. 

Prijs: €8,90

Terre d'Oc in online te koop bij SeBIO

♥ 

1 opmerking

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.