OPGEMAAKT | SEPTEMBER/OKTOBER '15

zaterdag 24 oktober 2015


Ik ben een beetje laat met mijn opgemaakt artikel, waardoor ik deze maar verdeel over twee maanden. Erg veel kan je het niet noemen, maar het kan niet altijd feest zijn + ik probeer echt wel zuinig te zijn. Ik heb dan ook enkele holy grails gevonden die ik hier nog niet snel wil voorbij zien komen! Tot het zover is: van deze producten moet ik nu afscheid nemen.. 



Essence - Lash Princess mascara
Deze mascara zat in de Beautygloss Party goodiebag. Ik zou hem waarschijnlijk niet zelf gekocht hebben, maar toch vond ik deze mascara best fijn! Hij gaf mijn wimpers veel volume alleen droogde hij al snel uit.

The Body Shop - Seaweed Ionic Clay Mask 
Dit kleimasker is helemaal uitgedroogd (check hier beneden!), waardoor ik hem niet meer kan gebruiken. Hij was zo'n beetje in de achterkant van mijn kast beland. Een probleem wat wel vaker bij beautybloggers voorkomt door té veel van alles te hebben. Nochtans werkte hij goed als ik last had van puistjes. Erg zuiverend en de geur deed me denken aan de zee. 




Philosopy - Time In A Bottle 
Ik zet niet snel samples bij mijn opgemaakt artikel, maar deze verdiende hier toch een plaatsje. Jullie weten vast wel al hoe gek ik van Philosophy ben en dit serum was een erg fijne combinatie met de Hope In A Jar moisturizer. Hij zou huidschade herstellen alsook tekenen van huidveroudering tegengaan. Als hij niet zo prijzig was kocht ik hem meteen fullsize! 

The Body Shop - Strawberry Bodybutter
Wél een product van TBS wat ik helemaal heb op kunnen maken. Ik kreeg deze ooit cadeau in een pakketje en moet zeggen dat ik hem heerlijk vond. Ik rook net zoals een fruittella en mijn huid was lekker zacht. De bodybutters van TBS blijven dan ook één van mijn favorieten. 



Yankee Candle - Christmas Eve'
Nee, mijn woning staat nog niet vol kerst spulletjes, wél staat hij vol kaarsen. Christmas Eve' was vorige kerst mijn favoriete Yankee Candle geur en ik wou hem toen ook nog niet helemaal opmaken. Omdat de nieuwe geuren gearriveerd zijn en ik een mini bestelling heb gedaan vond ik het niet zo'n probleem om de laatste restjes weg te laten branden. 


♥ 

2 opmerkingen

  1. leuke dingen, ik heb de black cherry van yankee candle branden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook pas een Yankee Candle gekocht zeer benieuwd wat ik ervan ga vinden :-).

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.