Fun Ethic | Micellair water

zaterdag 17 oktober 2015


Sinds ik micellair water ontdekt heb kan ik gewoon niet meer zonder. Het verwijdert mijn make-up met zoveel zachtheid en ik krijg er mijn huid ook extra schoon ermee. Nu ben ik al een hele tijd verkocht aan het micellair water van Garnier, volgens mij heb ik al een tiental flessen leeggemaakt dus dat zegt genoeg. Maar ik was ook heel benieuwd hoe het micellair water van een biologisch merk zou zijn. Fun Ethic klinkt je misschien nog niet bekend, maar daar komt nu verandering in want ik vertel je er vandaag meer over.. 


Omdat de ingrediëntenlijst niet helemaal op foto te krijgen is:
Aqua, Camellia Sinensis Leaf Water, Rosa Damascena Flower Water, Glycerin, Caprylyl/Capryl Glucoside, Rubus Idaeus Fruit Extract, Hordeum Vulgare Seed Extract, Aloe vera Barbadensis powder, Propanediol, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Citric Acid, Potassim Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide.

Fun Ethic is afkomstig uit Frankrijk. 98% van de ingrediënten is van natuurlijke oorsprong. 10,9% daarvan is afkomstig uit de biologische landbouw. 
FUN ETHIC:
Vanaf het begin een ethisch merk, 100% transparant en maatschappelijk verantwoord. Op je huid, verzorging die niets te verbergen heeft, natuurlijk en biologisch gecertificeerd. 
Klinkt goed! Lief zijn voor je huid is natuurlijk belangrijk. 
Fun Ethic heeft verschillende lijnen waaronder ik bij de 30 jarige hoor. Jep, ik kan het niet ontkennen. Wel fijn dat hier rekening mee wordt gehouden, want mijn huid begint nu wat andere verzorging nodig te hebben. Deze lijn zou ook meer antioxidanten (dankzij het framboos extract) bevatten en die staan gekend om huidveroudering tegen te gaan. 


Het micellair water van Fun Ethic is niet kleurloos zoals de meeste micellaire waters. Niet echt een probleem dacht ik eerst, alleen zie ik zo moeilijker als ik alles van mijn make-up heb verwijderd. Hij mag gebruikt worden op je gezicht, hals en decolleté. En dit watertje reinigt inderdaad prima! Mijn huid voelt prettig en zacht aan achteraf. Ik heb ook geen last van irritaties achteraf. Alleen vind ik het enorm jammer dat je hem niet voor je ogen kan gebruiken. Ik heb het geprobeerd (bad ass hierzo), maar dat ging dus niet. Ik gebruik liever één product voor heel mijn gezicht, want achteraf reinig ik nog met mijn geliefde Purity van Philosophy en dan wordt het al wat veel. 
Toch kan ik geen kwaad spreken over dit micellair water, want hij doet wat hij belooft en je gebruikt nu eenmaal een biologisch  product!


Fun Ethic is online te koop bij SeBIO 

♥ 

1 opmerking

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.