OPGEMAAKT | JUNI '15

vrijdag 17 juli 2015


Ik ben er een beetje laat mee, maar mijn opgemaakt mandje bleef lang leeg. Uiteindelijk heb ik toch wat producten bijeen verzameld. Ik ben trouwens ook aan een grote schoonmaak begonnen om heel veel oude producten weg te doen die ik al veel te lang heb staan en ofwel niet meer goed zijn ofwel die ik beter kan weggeven. Het lijkt me een goed idee om iemand anders er blij mee te maken!


La Roche Possay - Effaclar Lotion
Deze lotion gebruikte ik samen met de reinigingsgel (die net wat langer meegaat). Als je last hebt van onzuiverheden dan is deze lijn echt een aanrader! Ik had de indruk dat ze mijn huid goed deden al zijn deze producten wel iets agressiever. Mijn glimmende T-zone werd in bedwang gehouden en puistjes leken te verdwijnen en minder makkelijk op te duiken. 

Bodysol - Nordic Protect Douchgel
Ooit zat deze in een pakketje wat ik had ontvangen en uiteindelijk nam ik hem mee onder de douche. Hij beviel me goed. Niet meteen een geur die ik zelf zou kiezen. Maar hij is erg fris en vooral lekker na het sporten. Ook droogde deze douchegel mijn huid niet uit.


Philosophy - Purity Made Simple Mini
Mijn meest geliefde reiniger in een compacte verpakking is toch wel een geschenk uit de hemel. Hij zat in een kerstpakketje en ondertussen is hij al mee geweest bij logeermomentjes of een weekendje weg. Ik heb hem zelfs in een nog kleinere verpakking (cuteness alert!). Deze hou ik waarschijnlijk wel bij, want zo kan ik hem vullen als ik op vakantie ga. 

Rituals - Yogi Flow Indian Rose & Sweet Almond Oil Foaming Shower Gel
De shower foams van Rituals blijven toch wel top! Hun geuren blijven gewoon het lekkerst en meest ontspannend. Deze Yogi Flow lijn van rituals vind ik ook erg fijn! Helaas is hij alweer leeg.


Wat maakte jij onlangs nog op? 

♥ 

4 opmerkingen

  1. Wat een fijne producten gebruik je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt inderdaad niet zoveel opgemaakt! :-) De Yogi Flow van Rituals is inderdaad erg lekker! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hmm die yogi flow koop ik maar altijd cadeau voor iedereen maar heb zelf nog nooit de fullsize gehad haha, zo lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt fijne producten opgemaakt :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.