L'Oréal | L'Ombre Pure 'Quartze fumé'

woensdag 17 juni 2015


Dat enthousiasme aanstekelijk werkt zullen jullie ondertussen ook wel weten. YouTuber Lauren Curtis heeft het vaak over de mono oogschaduws van L'Oréal en mijn nieuwsgierigheid was dan ook groot. Ik swatch ze vaak in het Kruidvat en sta steeds versteld van hun kwaliteit. Toen ik dit prachtig kleurtje tegenkwam besloot ik hem gewoon mee te nemen! 


De L'Ombre Pure mono oogschaduws zien er best chic uit, al is de verpakking wel van dun plastiek wat het doosje niet zo stevig maakt. 
De oogschaduws van L'Oréal zijn enorm goed gepigmenteerd en ze hebben erg mooie kleuren.
Quartze fumé sprong voor mij meteen in het oog. Het is een shimmer taupe kleur met paarse ondertoon. Hij zou te vergelijken zijn met Satin Taupe van MAC, waarvan ik eigenlijk even vergeten was dat hij op mijn wishlist stond! 


Swatch Quartze Fumé 


Look met Quartze Fumé

Ik heb Quartze Fumé samen met een matte taupe kleur van Inglot gebruikt om de kleuren wat intenser te maken. 
De oogschaduw is erg fijn om mee te werken, hij is niet poederig en zorgt ook niet voor fall out. Hij is niet zo glanzend dan ik had verwacht, maar een satijnen finish vind ik ook net wat mooier. 
Ik ben er fan van! 

Prijs bij Etos: €9,99

Ben jij al bekend met de L'Ombre Pure mono oogschaduws van L'Oréal? 




12 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.