Lancôme | Flash Bronzer

woensdag 15 april 2015


Nu we kunnen genieten van de zon, halen we de jurkjes en rokjes weer naar boven. Alleen heeft mijn huid al een hele tijd geen zon meer gezien en ben ik dus zo wit als papier. Ook ben ik niet meer zo'n fan om uren in de zon te liggen. Het is ook gewoon niet gezond. Ik ging dus op zoek naar de perfecte zelfbruiner om mijn eigen te voorzien van een kleurtje en met enorm veel vreugde kan ik je zeggen dat ik die gevonden heb!


Lancôme staat er wel om bekend voor hun goede zonnebescherming en zelfbruiners dus ik zocht online eerst naar wat reviews. De Flash Bronzer kwam uit bij één van de beste dus toen Ici Paris Xl hun welbekende korting hield besloot ik hem te bestellen.
De Flash Bronzer is een gel, je hebt hem ook specifiek voor de benen, maar ik koos die voor het lichaam (ik vraag me wel af waar het verschil zit?).
Er wordt aangeraden eerst je lichaam van de dag ervoor goed te srubben en te hydrateren. Dat heb ik dus flink gedaan.
Ik bracht een dun laagje aan de dag nadien en zag mijn huid al een tintje donkerder worden. De gel smeert trouwens erg makkelijk uit. Je krijgt van de flash bronzer niet in één keer een superbruin kleurtje, maar je bouwt hem stilaan op. Dit vind ik zelf ook fijner. Voor mij mag het nog wat natuurlijk ogen en niet dat ik een maand non-stop in de zon heb gelegen.
Het effect van de flash bronzer voldoet dus aan mijn eisen. Na enkele dagen op te bouwen (soms liet ik er wel een dag tussen, want teveel lijkt me ook niet goed) was ik al heel tevreden over het resultaat!



Boven: zonder FlashBronzer
Onder: met Flash Bronzer (na twee maal gebruiken)


Welke voordelen heeft deze bronzer nog?

  • Wel, hij droogt ontzettend snel! Vaak heb je zo'n plakkerig gevoel na het gebruik van een zelfbruiner, maar dat heb ik bij deze helemaal niet. Je kan dus ook meteen weer je kleren aantrekken. 
  • Hij ruikt best lekker. De Flash Bronzer heeft niet die typische zelfbruiner geur waar ik serieus misselijk van kan worden. Nee, hij ruikt eerder fris en aangenaam als je hem pas aanbrengt. Na een tijd ruik ik wel een beetje die typsiche geur terug, maar ik denk dat dit onvermijdelijk is.
  • De kleur is natuurlijk bruin. Je krijgt geen wortel effect! 
  • Hij geeft niet af aan je kleren. Iets waar ook wel vrij veel zelfbruiners goed in zijn. Dit merk je vooral bij lichte kleding, maar bij de Flash Bronzer zou ik zelfs wit durven aandoen. 

Je hoort het al. Ik ben er enorm enthousiast over! Ik heb hem nu 5 dagen niet gebruikt en mijn kleur zit er nog steeds op. Ik douche me dagelijks en ben ondertussen ook nog enkele keren gaan sporten. De kleur begint nu stilaan te vervagen, maar het beste lijkt me om mijn kleur te onderhouden, want zo'n kleurtje bevalt me wel! 


Prijs bij Ici Paris Xl: € 29,75

Gebruik jij al eens een zelfbruiner? 

♥ 

9 opmerkingen

  1. Ik heb deze ook wel eens gebruikt, en vond hem ook heel erg fijn! Ik heb vandaag een beetje spijt dat ik er niet eerder aan gedacht heb mijn zelf bruiner te pakken, want mijn benen zijn wel heul erg wit haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit klinkt wel heel erg goed! Je moet volgens mij gewoon flink oefenen met een zelfbruiner en dan heb je geen vlekken meer, daar was ik altijd bang voor haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed, deze zelfbruiner moet ik ook eens uitproberen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dat ziet er heel goed uit! Ik gebruik zelf geen zelfbruiner, omdat ik toch best snel bruin word.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb geen zelfbruiner nodig maar lancome heeft wel de beste zonbescherming. Gebruik het graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er best goed uit, ik durf alleen dit soort producten bijna nooit te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er goed uit zeg! Ik ben altijd bang dat ik een wortel word haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er goed uit! Zelf durf ik dit soort producten nooit te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauww ziet er goed uit!
    Maar zelf heb ik het nog nooit geprobeerd :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.