Instagram Tag

donderdag 16 april 2015


Mijn favoriete social media kanaal? Zonder twijfel Instagram! Ik kan genieten van mooie foto's. Niet enkel ze zelf (proberen) maken, maar ook van andere te zien. Een foto zegt dan ook vaak zoveel meer dan woorden. Mijn account bestaat vooral uit beautyfoto's, maar ook selfies, lekker eten en persoonlijke foto's kan je er terug vinden. Ik vond het dus ook hoog tijd om de Instagram Tag in te vullen. 


Wat is je allerlaatste geplaatste foto op Instagram?
Ondertussen is dit waarschijnlijk niet de laatste (vooruit werken you know), maar deze maakte ik vandaag toen ik even genoot van mijn middagpauze in het zonnetje. Ik hou van alle bloesembomen, alleen is het zo jammer dat ze zo snel hun blaadjes verliezen. 



Wat is de allereerste foto die je plaatste op Instagram?
Kruidnootjes haha. In België zijn ze niet zo bekend, want ze kwamen van Maastricht of van bij Hema denk ik. Ik at me er toen in ieder geval ziek in. 



Wat is je allerleukste foto op Instagram waar jezelf op staat? 
De foto van op de Beautygloss Party van vorig jaar. Ik was volledig van top tot teen opgemaakt. Het was heel leuk en heb er mooie herinneringen aan. Over twee weken is het weer zo ver! 



Van welke Instagram foto krijg je ter plekke heimwee?
Van al mijn vakantie foto's krijg ik eigenlijk wel heimwee. Ik hou van reizen en heb steeds mooie plaatsten gezien die ik niet zal vergeten. Deze was nog van vorig jaar in Griekenland. 



Wat is het allerlekkerste gerecht dat je op Instagram hebt gezet?  
Als ik even mijn account na ga ziet het er naar uit dat ik best veel eten op foto zet haha. De keuze is dus erg moeilijk, maar eentje om niet te vergeten blijft de Oreo cupcake van Coffee Café. 



Welke foto kreeg de meeste likes? 
Volgens mij deze met mijn 4 favoriete MAC lipsticks! 


Welke fotobewerkingsapps (of Instagramfilter) gebruik jij het meest? 
Ik gebruik nog maar zelden een filter. Meestal pas ik alleen de helderheid/contrast.. aan. 
Squaready gebruik ik wel vaak om mijn foto in een vierkant te zetten wat voor Instagram nodig is. Zo krijg je ook de witte randen. 



Wat is jou meest gebruikte hashtag op Instagram? 

Goh, waarschijnlijk eentje over make-up. Ik plaats ook niet altijd hashtags, maar soms kan je er wel voordeel uithalen. Zo werd ik benaderd door Benefit Nederland en nog maar pas door Too Faced met de vraag als ze mijn foto mogen gebruiken. Mijn foto is nog niet op één van hun profielen verschenen, maar wat zou dit ongelooflijk leuk zijn! 


Mijn Instagram account vind je onder griet_abeautytorock. Ik probeer zelf te beperken wie ik allemaal volg, omdat ik het nu al soms moeilijk vind om bij te houden, haha. Ik merk ook vaak dat sommige je enkel volgen zodat jij ze terug volgt en vervolgens ontvolgen je ze weer. Euhm, serieus irritant. Volg gewoon een account, omdat je dat echt wilt. 

Toch wil ik wel wat nieuwe accounts leren kennen en misschien wel volgen dus je mag vandaag een keertje je Instagram spammen! 

♥ 

7 opmerkingen

  1. Die oreo cupcake ziet er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! En wat een mooie foto's heb je! Die foto van de Beautygloss Party is super!
    Mijn Insagram is bybritt_

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit nog steeds zo'n leuke tag. Ik ga ook naar de Beautygloss Party dit jaar yaay! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke antwoorden op de tag. De foto van Beautygloss Party part zie je er echt heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O m g!! Die oreo cupcake :o Nomnom! Ik volgde je al maar toch leuk om deze tag ook eens te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je deze tag leuk ingevuld! Ik krijg spontaan honger van die oreo cupcake, haha. En die bloesemboom, wauw <3

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.