LUSH | Fluffy Egg

vrijdag 27 maart 2015


Ik ben gek op paaseitjes, al moet ik nog tot Pasen de chocolade paaseitjes weerstaan (jep, nog steeds aan het vasten!). Lush maakt dit voor mij dan weer meteen goed met hun paascollectie. Deze Fluffy Egg zou me al de chocolade eieren moeten vergeten en het is dan ook nog eens een gezonde optie. 


SUIKERSPINZOET

Wie wat bekend is bij Lush kent zeker wel de geliefde Snow Fairy douchegel die elk jaar bij kerst wordt uitgebracht. De Fluffy Egg ruikt exact hetzelfde: suikerspinzoet. Als zoetekauw ben ik zeker fan van deze geur. 
Deze bath bomb bruist doorheen je badwater. Ik ben gek op bruisballen, het jammere is dat je ze maar één keer kan gebruiken, maar het is steeds een feestje in de badkamer en soms mag je jezelf ook eens verwennen, niet?


Het ei maakt mijn badwater helemaal roze, zonder bubbels wel. De geur verspreidt zich al snel doorheen de badkamer en blijft er zelf de dagen nadien nog wat hangen. Héérlijk!
Voor de rest is deze bath bomb niet heel spectaculair, maar genieten doe je zeker. Het lijkt me alvast een erg leuk paascadeautje, want hij ziet er gewoon om op te eten uit. 


Prijs: €4,75


11 opmerkingen

  1. Ziet er heel leuk uit. Ik moet ook echt weer iets bij Lush bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk verwenproduct! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh... heerlijk! Ik ben gek op de geur van snow fairy, dus deze MOET ik hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet binnenkort ook maar weer eens gaan genieten van een Lush product in bad.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die is cute zeg! Lush heeft altijd zulke mooie collecties <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, deze lijkt me heerlijk! Ziet er inderdaad niet al te spectaculair uit, maar dat moet natuurlijk ook niet altijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk Paascadeautjes is dit :D Het ziet er nog eens vrolijk en leuk uit. Ik denk dat het een plezier is voor mee in bad te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op momenten zoals deze wilde ik echt dat ik een bad had, die bruisballen zien er altijd zo leuk uit bij Lush!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oehh...heerlijk!
    Het ziet er inderdaad erg leuk uit :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb deze ook gekocht en ben er erg benieuwd naar! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.