Aussie - Miracle Moist Shampoo

zaterdag 10 januari 2015


Nu er een heel stuk van mijn haren zijn, zijn ze ook weer een pak gezonder. Al kan ik een stijltang moeilijk vermijden, want mijn haren hebben nogal eens de drang om een eigen leven te leiden. Het is dus noodzakelijk om ze na een wasbeurt wat stijler te maken. Natuurlijk gebruik ik ook een hitte beschermer, maar toch zullen ze al sneller droog aanvoelen (niet onvermijdelijk met highlights in je haren!). Het haarmerk Aussie was voor mij nog onbekend terrein aangezien het in België volgens mij nergens te verkijgen is. Toen ik het een tijd terug in Maastricht zag staan was het de ideale gelegenheid om Aussie te testen! 



MIRACLE MOIST SHAMPOO
Als je de verpakking van Aussie ziet denk je toch wel meteen aan Australië. De hoppende kangeroe zit daar hoogstwaarschijnlijk wel voor iets tussen. 
Ik vind hem best leuk. Het merk is hierdoor goed herkenbaar.
De haarverzorging van Aussie is vooral geïnspireerd en gebaseerd op Australische invloeden. Ze zorgen voor een ultiem gevoel van vrijheid, onstpanning en fun. 
De Miracle Moist Shampoo bevat de olie van de macadamia noot die je, ja je raad het misschien al, uit Australië afkomstig is. Deze olie helpt de conditie van je haren te verbeteren en geeft er een dosis glans bovenop. 


De shampoo heeft een romige textuur en doet mij denken aan de geur van bubbelgum. Lekker zoet dus!
Je hebt er niet veel van nodig om je haren te wassen dus hij werkt ook nog eens zuinig. 
Hij reinigt mijn haren zoals het moet en laat gelukkig geen vette laag achter wat je al snel kan krijgen van shampoo's voor droog haar en met olie in. 
Mijn haren voelen niet zwaar aan na het wassen, maar wel gevoed. 
Gezonde glans en zachtheid: check! Fijne shampoo is het zeker en hierdoor smaakt Aussie echt wel naar meer. 



Prijs: €6,99

5 opmerkingen

  1. Deze heb ik ook en ben zelf ook helemaal fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben sinds 1,5 jaar echt hooked aan Aussie! Wat een geweldig merk! Zelf heb ik de volumeshampoo en er is echt geen shampoo die mijn haar een beter boost geeft als deze. Mijn haar krullen gaat zoveel makkelijker dan! Deze variant heb ik nog niet geprobeerd omdat ik meestal enkel droge puntjes heb, maar hij lijkt me zeker ook geweldig!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze nog nooit gebruikt, maar lees er wel constant heel veel positieve dingen over. Ben nu wel heel erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben ook gek op deze geur! heb ondertussen ook al een haarspray gekocht en wil de droogshampoo ook nog :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.