Lush - The Melting Snowman

vrijdag 19 december 2014


Aangezien ik dit weekend opnieuw in de buurt van Lush ben vond ik het niet zo erg om mijn laatste bad product te gebruiken. Al is hij o zo schattig hij kan ook niet blijven liggen dus daar ging The Melting Snowman! 

Bath Melt
The Melting Snowman behoort tot de bath melts. Geen bubbels dus deze keer, maar een extra boost om je huid te verzorgen. 
Hij bevat cacaoboter en amandelolie die hiervoor zorgen. Het idee alleen al van cacaoboter deed me deze meenemen!
De geur van dit gesmolten sneeuwmannetje is ook echt iets voor mij: kaneel, kruidnagel en zoete sinaasappel. Een heerlijke winterse geur die je ook doet oppeppen. 

Hoe gebruiken? 
Doe de Melting Snowman in je bad als het vol is, hij zal zo langzaam smelten. De bruine chocolade stukjes (die ook daadwerkelijk chocolade zijn! Ik checkte achteraf de ingrediĆ«ntenlijst, want mijn drang om ze op te eten werd zo groot haha)  bleven in mijn bad achter dus deze lossen niet erg goed op. 

Resultaat
Een heerlijk ruikende badkamer waar je meteen van ontspant. De bath melt zorgde ervoor dat mijn huid zacht werd en liet deze gevoed achter. Hier hou ik net nog meer van als een bad vol schuim. 



The Melting Snowman kost rond €4,65 (hangt van zijn gewicht af) 




Wat is jou favoriet uit de Lush wintercollectie? Heb je nog een aanrader voor mij? 

13 opmerkingen

  1. Het ziet er al zo schattig uit maar helaas heb ik geen bad om deze te kunnen proberen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje, hij klinkt echt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is inderdaad schattig. Bijna te leuk om te gebruiken.
    Gelukkig heb ik geen bad, anders zou ik echt teveel bestellen bij Lush.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah lijkt me heerlijk om in bad te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb deze ook alvast ingeslagen! Ik ga binnenkort samenwonen en in het huis dat we gekocht hebben staat een bad. Ik ben hier zo benieuwd naar! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh hij ziet er super schattig uit! ;)

    http://worldofideas-nl.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.