Lush - Lord Of Misrule Bath Bomb

woensdag 12 november 2014


Gisteren was het weer zover. Aangezien ik wat ziek ben (niet meer als een verkoudheid, maar toch) vond ik wel dat ik me wat extra mocht verwennen en hoe kan je dat het beste? Met een Lush goodie natuurlijk! Deze keer werd het de Lord Of Misrule Bath Bomb. Benieuwd naar mijn ervaring met deze mysterieuze, kleurijke bruisbal?



Lord Of Misrule wordt omschreven als:
Deze bath ballistic is genoemd naar de Lord of Misrule, de heerser van het Pagan Feast of Fools. De geur werd gecreëerd door Gorilla Parfum genie Simon Constantine, het is een mysterieuze, aardachtige dennenbos-geur. De ballistic lost langzaam op en kleurt je badwater prachtig wijnrood.De geur bestaat onder andere uit zwarte peper-olie, patchouli-olie, Fair Trade Vanilla Absolue ('s werelds eerste!) én gardenia-extract.
Waarom deze bruisbal me meteen aantrok was zijn geur. Ik kan hem heel moeilijk beschrijven, maar ik denk dat Lush dat zelf al perfect doet. Je moet wel van patchouli houden. Ik ben vooral zoete, bloemige geuren gewoon en deze heeft een warme, kruidige geur. Wat perfect is voor op een koude winteravond. 



En zo beleef je Lord Of Misrule in bad!
De ooit blauw-groene Bath Bomb verandert stilaan in een diep wijnrode kleur. Erg mooi om te zien en als kleine verrassing knispert het water even in het begin. Het heeft me deugd gedaan deze Lord Of Misrule. De geur bleef ook een tijdje hangen zowel in de badkamer als op mijn huid. 


De Lord Of Misrule Bath Bomb komt uit de kerstcollectie van Lush.

9 opmerkingen

  1. Het klinkt erg goed, maar snel weer eens naar Lush!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is één van mijn favorieten deze periode! De kleur en de geur zijn allebei fantastisch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat ziet het er leuk uit in bad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze ziet er super leuk uit! Ik ga hem bestellen hihi. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er goed uit, alleen ik hou wel van wat meer schuim :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed uit!
    Ook klinkt het heerlijk :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elke reden is goed om een Lush bath bomb te gebruiken, en al zeker een verkoudheid :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niet verwacht dat het water roze zou worden, hij lijkt me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.