Happy List: Waar ik naar uitkijk

zaterdag 20 september 2014


De laatste tijd heb ik vaker slecht nieuws gekregen en dat doet een mens niet veel goed. Ik probeer me snel over iets negatiefs te zetten al lukt het niet altijd, maar het helpt voor mij wel als ik aan leuke dingen denk die ik binnenkort allemaal ga doen. Ik heb daarmee een klein lijstje opgesomd en noem het mijn Happy List. 


Hasselt Kermis
Vandaag staat de kermis weer een hele week in Hasselt. Eigenlijk is een week maar kort als je weet dat ze in andere steden veel langer staat. Vorige week was ik nog op de kermis in Tongeren (familie traditie), maar als hij in mijn hometown staat dan ga ik altijd graag een kijkje nemen en iets lekkers smullen! 

Halloween
Naast Kerstmis is Halloween iets waar ik al enkele jaren in de herfst opnieuw naar uitkijk. Ik wil dolgraag weer een feestje geven dit jaar dus hopelijk zit dat erin. Ik ben al op zoek naar een mooie pompoen en nog heel wat decoratie. Ook qua make-up vind ik Halloween weer het ideale moment om eens te experimenteren.


I Love Beauty
In november is het eerste I Love Beauty event van Cynthia aan de beurt en hier wou ik heel graag bij zijn. Ik vond de Beautygloss Party dit jaar zó leuk (en ga volgend jaar weer!), dus ik ben heel benieuwd hoe dit event gaat zijn. 


Kerstmis
Het is nog wel meer dan 3 maanden, maar na de zomer droom ik alweer van kerst. Het blijft toch wel de mooiste tijd van het jaar. Misschien heb ik gewoon een obsessie met versieren, want ik zie het al helemaal zitten om mijn kerstboom te zetten.

Verder heb ik ook nog wel leuke plannen met vriendinnen zoals etentjes en gaan ontbijten, maar ook mijn nieuwe neefje of nichtje zal volgende maand geboren worden. 
Tot zover mijn oppepbeurt voor mezelf!

Naar wat kijken jullie zoal uit? 

4 opmerkingen

  1. Veel positieve dingen om naar uit te kijken. En ik ben ook al aan het aftellen naar Kerstmis hoor. It's the season for joy & happiness :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof lijstje, eigelijk heel simpel maar wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, ik ben ook echt dol op Kerstmis :)! Lichtjes, warme kleren, lekker eten en een kerstboom: love it!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.