Maybelline Superstay 14h Lipstick - Stay with me Coral

woensdag 13 augustus 2014


Al neem ik me soms voor niet weer een nieuwe lipstick te kopen, toch kon ik deze nieuwe lipstick van Maybelline niet weerstaan. Reden? Er zit een topkleurtje bij die mijn hart helemaal heeft veroverd + hij is mat en zou dan ook nog eens tot 14 uur blijven zitten. Wat wil je nog meer? 



Over de verpakking zelf ben ik niet superenthousiast. Niet dat ze verkeerd is, maar mij doen deze eerder aan een lipgloss verpakking denken. De lipstick zelf is smaller als de meeste die we gewend zijn. Dit brengt wel makkelijker en preciezer aan. 


En nu dus de kleur! Stay With Me Coral is (je kan het al raden) een koraalkleur met een rode ondertoon. Er zit nog een koraalkleur tussen in deze collectie, maar die is meer roze en opvallender. Ook heel mooi, maar zo heb ik er al een aantal. 
De rode bessen geur van de lipstick is trouwens ook een aanrader!


De lipstick brengt wat stroever aan, omdat hij mat is en laat nog een kleine glans door. Hij blijft inderdaad voor verschillende uren prima zitten! 14 uur is natuurlijk extreem lang, zeker bij een lunch of drankje vervaagd hij stilaan op je lippen. Een nadeel vind ik wel dat hij plakkerig aanvoelt, maar dat maakt dit prachtig koraalkleurtje helemaal goed!

16 opmerkingen

  1. Mooie kleur zeg! Staat je erg goed :)

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tof kleurtje, wel een beetje jammer dat hij plakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleur! Wel jammer dat hij zo plakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem erg mooi, jammer dat die plakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauuuw, wat een prachtige kleur. Deze wil ik !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een gave kleur, maar hij ziet er wat droog uit, niet echt wat voor mij denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. toen ik de kleure nzag was ik niet helemaal overtuigd, maar dit is inderdaad echt een super mooi kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zelf hou ik niet van plakkerige lipsticks, dus deze zou ik links laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kleurtje! Ik vind de verpakking wel iets hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een mooi opvallend kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb een roze hiervan liggen om te testen en ik ben best wel benieuwd ernaar. Maybelline heeft fijne make-up vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kleur! Ziet er idd erg uit als lipgloss die verpakking

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.