eBay bestelling + iPad Air

dinsdag 5 augustus 2014


Hier is hij dan: mijn iPad Air ♥ ! Na verschillende jaren twijfelen besloot ik om centjes opzij te zetten en met dank aan mijn verjaardag vorige maand ging dit nu wat vlotter. Ik ben er superblij mee, want ik kocht deze vooral om mee te nemen wanneer ik dat zou willen. Vooral als ik op vakantie ga. Sleur je laptop maar eens mee zoals ik vorig jaar deed, mijn handbagage woog meteen een paar kilo meer. Maar ook om 's avonds wat YouTube filmpjes te kijken in bed en nog wat blogs te checken maak de iPad het toch wel fijner als dat ik mijn iPhone gebruikt. Ik ga geen heel artikel wijden over mijn nieuwe aanwinst, want ik kreeg ook nog een bestelling van eBay binnen die van pas kwam voor mijn nieuwe gadget.




Alles wat nieuw is behandel ik altijd graag met extra zorg dus ik wil geen krassen op mijn iPad en wat extra bescherming als je hem wegsteekt is ook nodig. Ik moest dus opzoek naar een cover. De orginele iPad covers van Apple kosten rond de €40 en na mijn iPad aankoop vind ik dit toch wel wat teveel. Op eBay is er steeds een groot aanbod van covers die mooi betaalbaar zijn. Ik vond deze lichtroze cover (die erg op de orginele lijkt) meteen leuk en kocht hem voor een €8 met verzendkosten ingebrepen! Hij zit perfect voor mijn iPad Air, meer moet dat niet zijn. Ik kreeg er trouwens een gratis screenprotector en stylus pen bij.


Voor mijn iPhone wou ik graag een extra kabel die ik ook overal mee kan nemen. Deze is vooral voor in de auto voor muziek en/of als ik hem wil opladen. Hij is iets dikker als de orginele, maar werkt perfect. En valt het op dat hij ook weer roze is? Alles moet bij elkaar passen natuurlijk haha. Deze was rond €3 met verzending.


De iPad Air kan eindelijk van mijn wishlist geschrapt worden. Ik heb er meteen een nieuwe camera in de plaats opgezet. Dit gaat nog wel een tijdje duren, maar ik vind het best wel leuk om te sparen voor iets, dan waardeer je dat ook meer wat je hebt gekocht.




14 opmerkingen

  1. Wat een beauty <3 Je hebt het mooi opgepimpt met al die roze details <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor! Inderdaad is het leuk om ergens voor te sparen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kon ik dat maar sparen voor zoiets, ik vind je aankopen heel leuk. en je ipad is echt tof

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een iPad staat ook op mijn verlanglijstje haha! Veel plezier ermee en wat een mooi hoesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het roze hoesje erg mooi staan :)! Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie roze spullen alles match perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke accessoires! Ik heb mijn iPad mini ondertussen al een half jaar en gebruik hem eigenlijk elke dag, maar zeker voor op reis is hij heel handig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergirly !! Zou ook voor roze gekozen hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zalig al dat roze! Bij welke verkoper heb je besteld? Ik zoek nog een case voor mijn Macbook en een extra kabeltje is ook wel welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De iPad cover bij phone_coverlet en de kabel bij top4pc :)

      Verwijderen
  10. Ik heb sinds vorige week een iPhone en ik heb er sindsdien al 4 covertjes voor gekocht. Verslavend!!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.