The Nom Nom Nom Tag

zaterdag 5 juli 2014


Ik zag hem al hier en daar voorbij komen, de Nom Nom Nom tag! Aangezien ik supergraag eet vond ik dat ik hem ook maar moest invullen. Benieuwd naar wat ik graag eet of wat juist niet?


Wat vindt jij lekker, wat iedereen vies vindt en andersom?
Ik kan niet direct iets bedenken wat ik lekker vind wat bijna niemand lust, ik eet wel spruitjes en brocoli wat de meesten niet zo graag eten, maar het zijn ook niet meteen mijn favoriete groenten. Wat ik zelf niet lust is munt en geitenkaas. Munt kan ik echt niet verdragen, want ik word er niet goed van als ik het eet en geitenkaas vind ik gewoon vies!

Wat kook je het liefst (en veel te vaak)?
Vaak probeer ik te variëren in het koken, want ik ben nogal snel iets beu. Ik maak heel graag wraps en dan eet ik er ook veel te veel van + meestal twee dagen achtereen. Pasta zou ik ook bijna elke dag kunnen eten, maar ik beperk het tot 1x tot hoogstens 2x per week. 

In welk restaurant zou je het liefst elke dag eten?
Esaki (sushi restaurant) zou wel goed zijn voor mij! Grote liefde voor sushi! Soms zit het weken in mijn hoofd en heb ik er zo'n zin in. Binnenkort hou ik een sushi avondje met een vriendin waar ik al serieus naar uitkijk!

Als er een broodje naar je vernoemd zou worden, wat zou er dan opzitten en hoe zou het heten?
Er is al jaren een broodje wat van mij mag worden uitgebracht: een broodje spaghetti! Altijd als ik spaghetti eet doe ik het tussen mijn broodje (wat je er dus normaal zo bij eet) en ik vind het zó lekker. 

Deel een handige kooktip.
Ok, hier heb ik veel te lang over moeten nadenken dus ik denk niet dat ik er één heb haha!

Wat staat er nog op je food baking bucket list?
Ik zou eens graag zelf macarons willen maken. Ik bak erg graag, maar weet dat macarons maken niet zo simpel is. 

Zelf koken/buiten de deur eten/bestellen?
Hangt er vanaf. Elke dag gaan uiteten of iets bestellen is ook weer niet gezond en goedkoop, maar soms heb je van die dagen dat je echt geen zin of tijd hebt om te koken. Ik kan er wel van genieten als ik ga uiteten, maar ook als ik zelf iets lekker gemaakt heb. 

Ben je ergens allergisch voor?
Hier kan ik munt waarschijnlijk ook wel plaatsen. Niet dat ik er echt allergisch voor ben, maar ik kan het niet verdragen. 

Wat is je food obsessie van de afgelopen tijd/ week/dagen?
Ik heb weer meer zin om dingen te bakken: cupcakes en allerlei taarten, maar dan denk ik weer dat ik ook niet teveel mag zondigen. Volgende week kan ik me wel laten gaan bij mijn verjaardag!
Oh en chocolade is mijn all time food obsessie!

Wat is je favoriete toetje?
Ik hou wel van alle dessertjes volgens mij, zeker als er chocolade bij is. Als ik één dessert mag kiezen zou ik gaan voor een chocolade moelleux met vanille ijs en frambozensaus. Ik krijg er meteen zin in als ik eraan denk haha. 


Wat is jou favoriete dessert? 

9 opmerkingen

  1. Wat een leuke tag! Doe mij maar als toetje een lekkere kwark of ijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn favoriete dessert was eerst chocoladevla, maar nu zou ik toch eerder gaan voor lekkere strawberry-cheesecake ijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om te lezen! Ik kan trouwens ook helemaal niet tegen munt. Ik word er erg misselijk van :s

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Esaki is ook mijn favoriete sushi zaak! Hun pikante zalm is zooo lekker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha broodje spaghetti, dat moet ik eens uitproberen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ik steek ook mijn spaghetti tussen mijn brood! Echt lekker :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hmmmmm, ik ben ook een sucker voor moelleux... Of brownie die nog iéts te lopend is vanbinnen, maar dat komt op hetzelfde neer zeker ;-)? Leuke tag!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.