Shoplog: MAC, MUA, HEMA, Maybelline, L'Oréal

zondag 20 juli 2014


Personal update:
Ik was een paar dagen afwezig, I know, maar ik had even nood aan een blogpauze/vakantie. Elke blogger zal dit gevoel wel kennen. Niet dat ik er lang zonder kan, want hier ben ik natuurlijk weer. Het kan gewoon soms deugd doen om even 'niks' te doen en terug inspiratie te krijgen. Ik ga niet beloven dat ik nu weer elke dag een artikel ga plaatsen, want het is nu eenmaal zomer en die tropische temperaturen van afgelopen dagen maken het niet zo aangenaam om achter de laptop te zitten, laat staan om make-up op te doen, want dat druipt er in no-time weer vanaf. 
Genoeg gekletst! Gisteren ging ik voormiddag snel even de stad in voor enkele noodzakelijke spulletjes (deo, iets waar je nu zeker niet zonder wilt vallen) en ik verwende mezelf met nog meer leuks.



Bij Kruidvat kocht ik (eindelijk) het Undressed palette van Make-Up Academy. Zéér benieuwd naar aangezien ik hier zoveel positiefs over heb gehoord. Ik vergat mijn nagels te lakken en bedacht me ineens dat L'Oréal de nieuwe Infallible Nailpolish uit had gebracht. Deze zouden hetzelfde effect geven als gelnagellak, maar bij deze heb je geen LED lamp nodig. Lijkt me zo handig, want met gelnagellak ben je altijd even bezig. Ik nam een fel zomers kleurtje mee.
Een mooie bronzer mag in de zomer ook zeker niet ontbreken. Toen ik deze duo blush/bronzer Terre Indienne van Maybelline zag liggen wist ik meteen dat deze zo handig zou zijn voor op vakantie aangezien ik niet veel mee kan nemen (al weet ik niet als ik wel vaak make-up ga opdoen dan). 

Voor mijn verjaardag kreeg ik een gift card van MAC (dank je Liesje!) en besloot al eens langs te gaan. Ik wil ook nog wat overhouden voor als de Kelly Osbourne collectie uitkomt wat op 2 augustus zou zijn! Normaal wou ik enkel het Vanilla pigment meenemen, maar aangezien de Sized To Go Pigments er net waren nam ik Vanilla EN Blue Brown mee. Ok, nu heb ik wel geen groot potje, maar als hij me echt bevalt kan ik hem daarna nog kopen + zo heb ik er nog eentje extra. Hoe vaak maak je ook een pigment op? 

Mijn laatste stop was bij HEMA. Ik twijfelde zolang over een notitieboekje, maar ik heb het echt wel nodig. Ik vergeet vaak nogal dingen die ik moet doen en vanaf nu ga ik echt dagelijks hierin noteren. Zowel mijn blogschema als huishoudelijke to do stuff komen erin. De Sticky Bookmarks zijn een leuk extra hierbij!


Verwacht binnenkort zeker reviews hiervan! 

15 opmerkingen

  1. Heb laatst ook het undressed palette gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt hele leuke aankopen gedaan, vind altijd leuk om te zien wat andere kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie aankoopjes ook! Heb ook al in de winkel staan twijfelen over de terre indienne, maar heb het toch niet gedaan. Bronzers genoeg in huis... ^^'

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die spulletjes van hema zijn echt zo cute! leuke aankoopjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingetjes heb je geshopt, dat palette is zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie dingen heb je gekocht! Ik zou zo graag ook iets van MUA willen, maar helaas verkopen ze het bij geen enkele Kruidvat in mijn buurt.. Misschien toch maar eens bestellen dan :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke spulletjes! Alweer te lang geleden dat ik in Kruidvat was. En ja hoor, ik ben ook soms inspiratieloos en dan moet het effe wat minder, dat is nu eenmaal zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi aankopen! Dat MUA palet is echt wel de moeite denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuke aankopen! Ik heb nog steeds niks gekocht van MUA oeps... Maar ik heb ook vaak geen inspiratie hoor! Komt van zelf wel weeer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke aankoopjes! Het Undressed palet zal je zeker bevallen :). Ik ben benieuwd naar je mening over de Infallible Nailpolish!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie shoplog! Ik ben benieuwd naar de beauty-items :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke dingen heb je gekocht! Ik ben trouwens ook echt heel erg benieuwd naar die pigmenten van MAC!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke spulletjes! Ik ben zelf ook heel benieuwd naar de nagellak van L'Oréal!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben benieuwd naar de Terre Indienne. Al een paar keer getwijfeld om hem mee te nemen, maar ik ben nog niet gezwicht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het undressed palet wil ik ook al supergraag :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.