Favorieten - Juni '14

dinsdag 1 juli 2014


Deze maand ga ik mijn opgemaakt artikel moeten overslaan, want toen ik even keek in mijn opgemaakt bakje lagen er maar twee producten in, niet echt de moeite dus. Het kan natuurlijk niet elke maand feest in de vuilbak zijn (gelukkig ook). Wel heb ik heel wat nieuwe favorieten die ik met jullie kan delen.

Allereerst ben ik erg blij met de 'Mascha' Grazia editie en de Fashionista Special Make-Up van Nikkie Tutorials. Tijdens relax momenten blader ik hier graag door. Ze zijn superleuk als je van beauty en make-up houdt. 


Van links naar rechts:



  • Andrélon - Go For Texture Beach Spray: Ik ben de laatste tijd meer voor wat textuur in mijn haren en hier is deze beach spray perfect voor. Hij ruikt ook nog eens óverheerlijk. 
  • Rituals - Mei Dao Organic White Lotus & Yi Yi Ren Body Cream: Mijn eerste grote pot body cream van Rituals. Ik had steeds mini's geprobeerd, maar deze geur vind ik zó ongelofelijk lekker dat ik hem moest hebben. Zalige body cream, trekt snel in en laat mijn huid gevoed achter. 

Ik ben de Jumbo Eye Pencil in de kleur Milk van NYX helemaal vergeten erbij te zetten! Deze moet hier ook zeker tussen. 

12 opmerkingen

  1. Toffe producten, ik wil ook echt dat grazia tijdschrift!! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik ben jaloers! Ik wil ook die tijdschriften !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die MAC lipstick is super mooi! Dat make up tijdschrift van Fashionista wil ik ook, maar ze hebben hem steeds niet bij mij in het dorp :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie favorieten! De MAC lipstick is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die eyeliner van Catrice wil ik ook nog eens proberen :) Ik ben ook benieuwd geworden naar die oogschaduw van BE Creative!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De Grazia vond ik ook erg leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er staat mooie make-up tussen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie favorieten! Ik heb de Grazia ook met Mascha op de cover, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne mascara he? Die gebruik ik nu ook! Ik ben benieuwd naar het andrelon product :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mei Dao heb ik ook, zo lekker is die!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.