Eyeliner Challenge #2: Double wing

zondag 13 juli 2014


Vorige week ben ik begonnen met de Eyeliner challenge! Een uitdaging voor mezelf waar ik aan de slag ga met eyeliner en zo verschillende looks maak. Vandaag is de Double Wing aan de beurt. Niet meteen gemakkelijk, maar anders zou het natuurlijk ook geen challenge zijn. Ik vertel je hoe ik aan de slag ben gegaan!



Om een Double Wing te maken moet je rekening houden dat de lijnen zo evenwijdig mogelijk lopen. Ik begon hem met fluidline 'Blacktrack' van MAC te maken, maar ik vond mijn vloeibare eyeliner van Catrice daarna toch weer iets makkelijker. Hij heeft echt een fijn en scherp puntje om precies mee te werken. 
Ik maakte de wing van mijn bovenste eyeliner iets minder opwaarts, anders kwam dit niet mooi uit bij de onderste wing. Het makkelijkst is zelfs om eerst met de onderste te beginnen. 
Om de lijnen en double wing meer naarvoor te brengen ben ik er met concealer langsgegaan. 

Pfoe, niet zo simpel deze Double Wing, maar hopelijk ben ik ervoor geslaagd! 


11 opmerkingen

  1. Wow dat heb je ontzettend mooi gedaan! Ik ben echt slecht met het aanbrengen van eyeliner!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Dat lukt mij nooit haha. Ik kan geen wing maken. Heb je tips?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent zeker en vast geslaagd! Nice :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het alvast héél erg goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, heb je mooi gedaan! Ziet er echt heel tof uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gedaan! Deze heb ik ook al vaak geprobeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het best gaaf! Ik ga dit ook eens proberen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan! Ik zou het zo ook wel eens willen hebben, maar ben nooit zo'n ster in het aanbrengen van eyeliner!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het er heel chic en toch een beetje edgy uitzien :)! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke challenge :) ik vind eyeliner altijd erg mooi staan en toch doe ik het zelf zelden op, misschien ook omdat ik er niet zo goed in ben. Misschien mezelf toch eens 'dwingen' te gaan oefenen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.