Estée Lauder - Advanced Night Repair Eye

woensdag 9 juli 2014


Dat de Double Wear foundation van Estée Lauder mijn favoriet is weten jullie alvast wel. Het werd tijd om wat verder uit te breiden in de Estée Lauder familie. Ik kocht overlaatst een setje met enkele verzorgingsproducten waaronder deze mini Advanced Night Repair Eye inzat. Tot nu toe was ik nog niet helemaal blown away over de oogcrèmes/gels die ik gehad heb dus ik was wel nieuwsgierig hoe deze zou werken. 


Dat ik een mini heb van deze Advanced Night Repair Eye vind ik juist niet erg, want je doet er altijd zolang mee eer een oogcrème op is en hoe langer je hem hebt hoe minder goed hij na een tijd zal werken. 

De Advanced Night Repair Eye belooft:
  • anti-aging (vult fijne lijntjes en rimpels op)
  • vermindert vochophopingen (aka wallen)
  • vermindert donkere kringen
  • hydrateert
  • zorgt voor een egale huid onder je ogen

Dat klinkt goed! Als dertiger zal mijn huid nu wel net wat meer nodig hebben, al schrikken echte anti-rimpel crèmes me wel af.


De Advanced Night Repair Eye is een dikke gel die iets of wat plakkerig is, maar toch fijn aanbrengt. Ik heb geen last van donkere kringen dus hierover kan ik niks zeggen, maar wallen duiken er bij mij jammer genoeg geregeld op. Ze verdwijnen niet helemaal met deze ooggel, maar toch is er een deel van de puffiness verdwenen en voelt mijn huid onder mijn ogen erg glad aan, wat dan weer zorgt voor een vlekkeloze concealer. Ook hydrateert de gel erg goed, want enkele weken geleden had ik last van droge plekken onder mijn linkeroog door hooikoorts en die zijn niet meer te vinden. Net als fijne lijntjes die minder zichtbaar zijn. 
Ik gebruik hem trouwens elke ochtend en af en toe 's avonds. 
Voor mij is dit tot nu toe de beste ooggel die ik al heb gehad, vooral het zijdezachte gevoel onder mijn ogen vind ik zo fijn alsook dat mijn wallen minder aanwezig zijn. Aanrader dus!

8 opmerkingen

  1. Ik heb deze mini ook! Echt een hele fijne,dikke oogcreme, die mijn huid rondom heerlijk zacht maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt fijn! Ik heb het tijdschrift trouwens binnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit klinkt super, kende ik nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. klinkt goed. Ik vind dat estee lauder altijd wel goede producten heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze staat al vrij lang op mijn wishlist, maar eerst wil ik mijn oogcrème van Lancôme opmaken. Leuke review!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze staat al een tijdje op mijn wishlist. Toch maar eens binnenkort de Ici Paris XL binnenspringen ...

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.