Bumble and Bumble - Gentle Shampoo + SuperRich Conditioner

zaterdag 12 juli 2014


EINDELIJK na zoveel jaren nieuwsgierigheid heb ik kennis gemaakt met Bumble and Bumble. Het High End kappersmerk waar ik hier en daar iets over hoorde, maar moeilijk kon vinden. Behalve online dan. Maar bij mijn zoektocht naar een onlineshop waar je geen verzendkosten moet betalen kwam ik er niet meteen eentje tegen, tot ik onlangs Bath & Unwind tegenkwam. 


Ik bestelde de Gentle shampoo en Super Rich conditioner (ook de Surf spray, maar daarover later meer!). Deze lijn is voor droog, beschadigd, ontkleurde en overgestylde haren en zorgt ervoor dat ze herstellen en terug zacht en glanzend worden. De shampoo zou op een zachte manier reinigen, maar wat ik hier wel eerst wil zeggen is dat hij SLS bevat. Ik had dit niet echt verwacht voor zo'n duur merk dus dit vind ik wel een minpunt. 

Maar bon, gelukkig zijn er ook nog pluspunten hoor.
De geur van de shampoo en conditioner zijn erg fris. Ik kan er niet echt een geur opplakken (ik ruik wel een beetje citroen), maar het is zo een geur die je doet denken aan een bezoekje bij de kapper.
Je hebt maar een kleine hoeveelheid nodig van beide dus dit vind ik ook meteen weer positief, want dat wilt zeggen dat ik hier lang mee toe ga komen. 


Ik heb nu wel die keratine-botox haarbehandeling laten doen, maar ik gebruik deze shampoo en conditioner al wat eerder. 
Van duurdere shampoos vind ik dat je altijd pas resultaat hebt na een hele tijd te gebruiken en dat is bij deze ook zo.  Mijn haren waren weer een stuk droger en ik had sneller kapotte haarpunten door het ontkleuren, maar ondertussen voelen ze een stuk gezonder! Hij reinigt mijn haren ook heel goed (zeker nadat ik volumepoeder of sea salt spray gebruikt heb waardoor ze snel vet worden). 

Kleine samenvatting:
+ ruikt fris en reinigt mijn haren grondig
+ maakt mijn haren terug soepel en gezonder
+ je haren krijgen hun natuurlijke glans terug
+ is erg zuinig


- bevat SLS
- de prijs (shampoo €24,90 - conditioner €27,50)


Ben jij al bekend met Bumble and Bumble?



7 opmerkingen

  1. Jammer van de SLS maar voor de rest klinkt het heel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er erg goed uit, kende het merk nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had al over dit merk gelezen maar ik wil het stiekem echt zelf eens gaan proberen. Ik ben zo benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jup, ik ben gek op Bumble & Bumble. Heb de surfspray ook in m'n kast staan, maar nog niet echt uitgebreid getest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben echt dol op dit merk, klinkt ook als wat voor mij, hoewel mijn haar sinds het geknipt is echt veel gezonder is

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.